Da li je M8 najbolji nikad napravljeni BMW?
Vrlo vjerojatno – da, ali tako je to kada se u razvoj novih modela upletu korporativne kravate, a inženjeri ostanu po strani.
Kada je 1989. BMW predstavio novu seriju 8, sasvim je bilo logično za očekivati i verziju s prefiksom „M“, no nažalost to se nikad nije dogodilo. Inženjeri u BMW-u su tad tvrdili da je veliki coupe jednostavno pretežak da nosi M značku. Činjenica jeipak ta da je prototip M8 napravljen, ali nikad nije dobio svjetlo za serijsku proizvodnju. Što smo propustili? Za početak, 5-litarski V12 s 550 konjskih snaga.
Točne performanse nikad nisu bile objavljene: mnogi vjeruju da bi ubrzanje od 0 do 100kmh bilo ispod 4 sekunde. 550 KS bi se slalo na zadnje kotače pomoću šesto-brzinskog ručnog mjenjača i diferencijalom s ograničenim proklizivanjem. Kao predznak nadolazećih vremena (sjetimo se da je ovo početak 90-ih) bili bi i mnogi dijelovi od ugljičnih vlakana koji bi poslali M8 na dijetu.
Čak je i unutrašnjost olakšana s Alcantra trkaćim sjedalima s pojasevima u četiri točke umjesto poznate kože. Na prototipu su napravljene i druge razne promjene vezane za strukturu i čvršću, a prednja maska je redizajnirana u cilju boljeg protoka zraka.
M8 bi zasigurno odmah postao klasik, super automobil koji bi nasljedio M1, ali nažalost na taj korak se nikad nisu odvažili u BMW-u.