Baka među Zondama umirovljena nakon milijun kilometara!
Tijekom godina Pagani je na tržište izbacio brojne specijalne inačice legendarne Zonde, brojne od kojih su unikati i stoga vjerujemo da su djelatnicima tvornice sve jednako drage. Ipak, postoji jedan primjerak koji je za nekoliko stepenica iznad svih.
Taj primjerak nosi naziv La Nonna, što je talijanska riječ za baku, a odgovor na pitanje zašto su ju radnici Paganija tako nazvali nalazi se na brojaču kilometara koji prikazuje brojku veću od milijuna! Uistinu veliku kilometražu za ovakvu vrstu automobila objašnjava činjenica da je izrađen 1998. godine kako bi služio tvornici kao testna platforma za razvoj i isprobavanje novih komponenata. Veliki proizvođači koji rade automobile u ogromnim serijama mogu si priuštiti ovakvih testnih mula koliko požele za testiranje u svim mogućim uvjetima, od najhladnije pa do najtoplije točke na planetu, no kod jedne male talijanske kompanije koja se bavi isključivo superautomobilima priča je drugačija i mogli bismo reći bolja. Zamislite samo što bi sve La Nonna mogla ispričati. Život je započela kao C12 model opremljen prvom verzijom 6,0-litrenog M120 V12 motora snage 394 KS uz koji je mogla potegnuti do 330 km/h, a kasnije je prerađena u C12 S model sa 7,0-litrenim motorom. Svoj težak život provela je u službi razvoja brojnih komponenata za raznorazne verzije Zonde.
S obzirom na to da zauzima posebno mjesto u srcima radnika tvornice Pagani, odlučeno je da povodom šezdesetog rođendana osnivača tvrtke Horacija Paganija automobil bude obnovljen i postavljen u izložbene prostorije u sklopu stare tvornice, a kasnije i u muzej. La Nonna je umirovljena, no prije toga vraćena je u prvotno stanje uz određene nove detalje inspirirane izvedbom Cinque. Glavna boja vanjštine ostala je srebrna uz crveni interijer, ali novost su određeni dijelovi s istaknutim ugljičnim vlaknima i crta u bojama talijanske zastave koja se proteže sredinom automobila.