Automobili.hr
Automobili.hr
1klik logo
  • Najnovije
  • Najčitanije
Piše Ivan IGloo Gluhak 21.01.2023

Je li ovo (konačno) Tesla Model S koji nije igračka na struju?

Možda je smiješno sastaviti i predstaviti ovakav automobil, ali nama je definitivno zabavno.
Jer… Hm…
Zašto ne.

Nema ničeg čudnog na ovoj fotografiji, zar ne?!
Foto: YouTube (screenshot)

Neki od naših cijenjenih čitatelja bez grama neozbiljnosti pomno prate sve ono što Elon Musk i Tesla donose na tržište. Zato vrijedi pretpostaviti kako će se ti neki od naših cijenjenih čitatelja već na sam naslov ove teme itekako naljutiti.
No s obzirom na raznorazne igrice, mod koji prdi, Netflix, Hulu i YouTube streaming, „Caraoke“ mod koji na ogromnom ekranu vrti tekstove iz pjesama, ne bi li vlasnik ili vlasnica otpjevali svoju omiljenu pjesmu bez greške i još tonu sličnih gluposti, kako drugačije opisati Teslu Model S, nego kao igračku na struju?

Volan u stilu K.I.T.T.A…
Foto: YouTube (screenshot)

I da… Svjestan sam kako je struja u današnje vrijeme „trendy-sexy-cool“. Jasne su mi prednosti strujnih krugova, baterija i elektro-motora u smislu performansi, ekologije i ušteda. Razumijem i nastojanja auto-industrije da zajedno s pojedinim legislativama iz prometa isključi sve one „prljave“ benzince i Diesele koji iz dana u dan pridonose onečišćenju naše male plave planete.
Ali s druge strane cijelu tu električnu priču i dalje nisam u stanju prihvatiti kako su to pojedine tvrtke i njihovi lobisti zamislili.

Struja itekako košta. Izrada baterija zagađuje od kopanja rude do transporta te iste rude i komponenata prema proizvođačima automobila. A o stresu zbog autonomije i svijetu koji zbog limitacija sa strujnom mrežom i dalje nije u stanju niti manjem broju korisnika električnih automobila ponuditi bezbrižna putovanja da i ne pričam.
Uglavnom, sve smo to elaborirali i apsolvirali već odavno, pa nema smisla ponavljati gradivo.

Gušti su gušti…
Foto: YouTube (screenshot)

Tesla kao lider na području auto-industrije koja podrazumijeva automobile na struju dijelom nam je svima nametnula ovaj električni trend. Zato je lijepo vidjeti da se netko dosjetio iz jednog od primjeraka napraviti svojevrsnu sprdnju. I to na iskonski američki način. Odnosno utilizacijom V8-motora koji se nalazi tamo gdje Model S inače ima „frunk“, tj prtljažni prostor na mjestu gdje većina automobila ima motor.

Oduvijek mislim da Tesli Model S nešto fali. V8-motor.
Foto: YouTube (screenshot)

Ova Tesla Model S dakle pod poklopcem motora ima grgljajući V8 dezignacije LS3 doniran iz Chevroletovog modela Camaro. Nastala je kao plod prljave mašte i strasti čovjeka pod imenom Rich Benoit, a cijela je priča predstavljena posjetiteljima jednog od izdanja SEMA-Showa koji se prije nekoliko godina održao u Las Vegasu.
I ako je vjerovati video-uratku koji možete pogledati u sklopu ovih redaka, automobil se sasvim pristojno nosi s motorom koji je u njega transplantiran.

Izgleda dobro, zar ne?!
Foto: YouTube (screenshot)

Doduše, kako i sam vlasnik i kreator ove ideje priznaje, automobil još uvijek nije 100% gotov. Potrebno je uskladiti komponente i sve zajedno testirati na valjcima te posložiti mape kako treba. Ali usprkos tim sitnicama koje ostaju na listi onog što je potrebno da projekt zaživi punim plućima, radi se o kompletnom automobilu koji bez ikakvih problema juri i zbunjuje ljude kraj kojih prolazi.

Zbunjivanje ekipe Vol. 1.
Foto: YouTube (screenshot)

Istini za volju, malo je čudno vidjeti Teslu Model S na benzinskoj pumpi. Čudno je i čuti ovaj automobil, kao i vidjeti dim koji izlazi iz ispušnog sustava. A čudno je i da g. Elon Musk zajedno s hordom korporativnih odvjetnika još uvijek nije dobio mlade i podnio neku tužbu s kojom bi barem pokušao ovakvoj abominaciji stati na kraj.

Vlasnik ne brine oko toga i boli ga patka za intelektualno vlasništvo. Cijela mu je priča oko sklapanja ovog automobila zapravo skroz zanimljiva i pomalo smiješna. A smiješno je i djelatnicima obližnjeg Chevroletovog servisa u kojem striček Rich odrađuje redovne servise i naručuje dijelove za Teslu.

Početni stadiji “malo drugačijeg” Priusa.
foto: CarBuzz

Uglavnom, ako smo se na kreaciju u obliku Priusa s motorom snage 800 konja i potpisom tvrtke American Racing Headers (odnosno ARH) itekako nasmijali, onda vjerujte da smo se na ovu kreaciju nasmijali do suza. I to cinično.
Jer s obzirom na to da je Tesla kao proizvođač i pionir u domeni automobila na struju namijenjenih odabranim masama dubokog džepa taj trend elektrifikacije progurao čak i do naših krajeva, jednostavno je lijepo vidjeti da „prljavi“ i „užasni“ benzinci ipak ne odlaze u noć baš toliko tiho. Ali i da svojom ovisnošću o fosilnim gorivima i gromoglasnim urlicima u ovom modernom paketu punom kompromisa predstavljaju ono zbog čega i dalje volimo svijet automobila.

“Potpuna golotinja” reklo bi se…
Foto: YouTube (screenshot)

Pa tko se na to ljuti, neka se ljuti. Ima na to demokratsko pravo. Baš kao i mi ovdje kojima je cijela ova priča jednostavno smiješna barem koliko i elektrifikacijski trend za koji baš i ne vidimo lijepu budućnost.
Sve ostalo je u ovom trenutku nebitno, zar ne?!

 

Podijeli s frendovima!

Ivan IGloo Gluhak
Ivan IGloo Gluhak
Dizajner, fotograf, tekstopisac i ovisnik o svijetu automobila od svoje treće godine života. Ponekad ljut, ponekad tvrdoglav, ali uvijek bez dlake na jeziku.
Pročitaj moje druge članke

*Svi tekstovi odražavaju osobne stavove autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala.


Najčitanije

Piše: Ivan IGloo Gluhak

TOP 10 najimpozantnijih klasika u svojoj “Resto-Mod” modernoj izvedbi koje obožavamo!

Piše: D.P.

Top 13: najutjecajniji automobili koji su zauvijek promijenili industriju

Piše: Ivan IGloo Gluhak

BMW i emancipacija. Odnosno “M-ancipacija”.

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Kad bi Danteov “Pakao” imao četiri kotača…

ADRIATIC Osiguranje

Najnovije vijesti

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Ovo su najveći konkurenti u auto-industriji

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Uskoro na svijet stiže „nova“ Ford Sierra?

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Renault Clio V6 i neki detalji koje možda niste znali

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Porsche 911 – Više od pet dekada tvrdoglavosti – 2. dio

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Porsche 911 – Više od pet dekada tvrdoglavosti – 1. dio

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Top 5 najluđih „tunera“ iz osamdesetih


  • Oglašavanje
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Cookie policy
Automobili.hr © 2023. 4KA Media Group d.o.o. Sva prava pridržana