TOP 10 – najboljih Roadkill projektnih automobila!
Kad spojite dva automobilska magazina, Motor Trend i Hot Rod, dobijete web emisiju Roadkill koja se prikazuje na youtube kanalu Motor Trenda. Roadkill možda nije nešto planetarno popularno pa ćemo im posvetiti malo vremena, jer upravo slave nešto.
Brojke? 5 godina i 50 epizoda, to je to što se „slavi“, a i treba, s obzirom na to kako su počeli i što rade. Voditeljski dvojac kojeg gledamo su David Freiburger i Mike Finnegan iz Hot Roda, simpatični dečki s kapama koji se čovjeku brzo uvuku pod kožu svojom neopterećenošću i neposrednošću. Za one koji nisu nikada gledali zgode ovog dvojca, o čemu se radi? Ukratko o tome da oni kupe neku kramu, (pre)slože ju i negdje otputuju s njom. Improvizirane projektne aute poslije mogu prodati ili u jubilarnim emisijama (broj 25. i 50.) ih iskoristiti za utrkivanje. Otprilike. Sve to ne traje predugo, dvadesetak minuta ili više, nema tu previše filozofije.
Momci su vrlo brzo stekli bazu fanova, a emisijama većinom ne nedostaje i malo putopisnog štiha. Ideja je nastala slučajno. Freiburger i Finnegan fino sjeli u auto i otišli na road trip, Freiburger to usput snimao, poslije malo izeditirali i voila. Ispalo je da se ljudima sviđa pa su odlučili od toga napraviti web emisiju. Cijelo to sviđanje nije samo do vožnje auta, sklapanja auta ili gnječenja auta, nego vjerojatno dobrim dijelom do njihovog pristupa. Dečki nemaju scenarij, nego okvirni plan snimiti neku zgodu u maksimalno sedam dana. Većinom se sve završi onako kako nisu inicijalno zamišljali i tom kaosu je izgleda i tajna. Njima je lijepo, gledateljima je lijepo i što drugo treba? Nakon što su ga sklepali i završili put s njim, auto iz prve emisije su prodali na ebayu za petstotinjak dolara, a danas se fanovi pitaju nešto u ovom stilu: „Hej, zamisli kako je tipu koji je nesvjesno kupio prvi Roadkill auto?“
Projektni auti? Ne prežive svi oni. Neki su danas pokojni, neki su popravljani više puta da se mogu utrkivati u jubilarnim emisijama, ali jedno je sigurno – svi su pojava. A kad kažemo pojava, mislimo pritom i da su zanimljivi i da su blasfemični. Kako kad i kako koji. Ako ste tradicionalist možda biste trebali popiti tabletu za smirenje prije nego što vidite što su sve kadra spojiti jedno s drugim.
Godinje 2014. su zadnji put pitali fanove da glasuju za najdraže projektne automobile. To do danas nisu ponovili pa ne znamo još za finalni poredak, ali u to vrijeme dečki kažu da su se pomalo i iznenadili rezultatima. Slike koje slijede prikazuju te rezultate, od zadnjeg do prvog. Na kraju svega, je li ovo neka neviđena fantazija od web emisije? Vjerojatno nije, ali ima dušu, vidi se da dečki uživaju kao djeca i konačno, za preporuku je. Uživajte u njihovoj „krami“!