Automobili.hr
Automobili.hr
1klik logo
  • Home
  • Vijesti
  • Tuning
  • Retro
  • Najčitanije
  • Oglasnik
Piše Ivan IGloo Gluhak 13.05.2021

Supercardating je kao Tinder za vlasnike super-automobila, ali i raj za sponzoruše

Znam, zvuči nevjerojatno, ali je istinito. A u nastavku teksta evo i dokaza.
Jer na Internetu doista postoji Tinder za vlasnike super-automobila. I dotična stranica služi kao raj za sponzoruše i sve one osobe oba spola koje se takvima osjećaju.

Pogled kakav bi svaki vozač super-automobila trebao imati
Pogled kakav bi svaki vozač super-automobila trebao imati
foto: Tumblr

Koliko ste puta negdje u prolazu ugledali neku predivnu djevojku ili ženu i na um vam je pala ona stara narodna „to je za odlikaše“?
Događalo se, zar ne?!
Gledano kroz lupu psihologije, tu nije riječ o kompleksima, već su takve rečenice jednostavno rezervirane za ljude koji su u potpunosti svjesni sebe. Samim time u takvom načinu razmišljanja ne vidim ništa loše. Pogotovo zato što je takav zaključak u današnje vrijeme često i više nego ispravan.

Iako sam svjestan da “Cancel” kultura današnjice ne trpi nikakve kritike i direktnu komunikaciju bilo kakve vrste, svejedno vrijedi reći kako u ovom trenutku ne želim kritizirati nekoga. I tom kritikom ispadati šovinističkom svinjom.
No ako ćemo gledati realno, u današnje vrijeme više nije moderno poštenim i stvarnim radom zarađivati novac. Nije baš pretjerano moderno ni znati kuhati, niti obavljati kućanske poslove, niti išta tome slično. I zapravo često ispada kako je puno bitnije izgledati dobro i tako sebe prezentirati u najboljem svjetlu.

Naravno da ima izuzetaka tim navodima, no koliko vidim, u posljednje vrijeme su sve rjeđi i rjeđi.
Jer neke “slavne” osobe čak ne staju s promocijom samih sebe, već tu medijsku prostituciju i kroničnu žeđ za “lajkovima” prenose i na vlastitu djecu. I to od dana njihovog rođenja nadalje. A to je pak jadno da jadnije ne može biti.

Ovakvog što sumnjam da će članovi stranice pronaći u stvarnom svijetu
Ovakvog što sumnjam da će članovi stranice pronaći u stvarnom svijetu
foto: Tumblr

Iako su neke stvari u društvu oduvijek funkcionirale na jedan te isti način, u današnje vrijeme je sve postalo nekako čudno. Za početak je tu konstantno prisutno forsiranje političke i sociološke korektnosti u sklopu kojih se u određenim kontekstima više ne smiju spominjati rase, religije i političke pripadnosti.
Zatim je i direktna komunikacija iz nekog razloga postala nepoželjnom odlikom pojedinaca i pojedinki. Jer u ovim „modernim“ vremenima često ispada da ljudi više nisu debeli, ne znoje se (pa samim time i ne smrde), nisu ružni, zapušteni i nipošto glupi.
Dapače, za svaki od tih opisa danas postoje opširni opisi poput „pretio“, „smanjenih mogućnosti percepcije“ ili nešto u tom stilu. A to ne samo da je nepotrebno, već je i glupo do krajnjih granica.

Zapravo ispada kako je prosječna osoba u svemu tome jednostavno izgubljena te kako opterećenja i „loše vibracije“ stižu sa svih strana.
A to se pak posebice vidi kada se uzme u obzir da u našim krajevima vladaju političari i samozvani manageri koji većinom samo uzimaju novac, dok s druge strane ne rade ništa.
Takvi mogu visjeti po teretanama i kozmetičkim salonima i „raditi na sebi“. Jer vremena i (nerijetko naših) novaca ionako imaju napretek, pa samim time na prvi pogled mogu i odavati dojam uspjeha, pameti i sposobnosti. Ali ako samo mrvicu uključimo onaj razvijeni dio vlastitig mozgova, jako brzo dolazimo do one druge strane u sklopu koje ti inicijalni dojmovi često mogu i varati.
U eri prizemnih razmišljanja i polovične komunikacije takvog što zapravo nimalo ne čudi. Jer posljednjih godina većina svijeta više komunicira preko društvenih mreža, nego za istim stolom u nekom lokalu uz kavu. Pogotovo danas kada je COVID-manija uzela maha.

No što je s onim „odlikašima“ na početku ovog teksta?

Vrijedi li još uvijek ono nepisano pravilo koje je svatko od nas  sebi ponovio barem nekoliko puta?
Hmmm…
S obzirom na ovu internetsku i barem nazivno glamuroznu ideju moram priznati da u to baš i nisam siguran.

Predivan interijer Ferrarija F-430 Spider, zar ne?!
Predivan interijer Ferrarija F-430 Spider, zar ne?!
foto: Tumblr

Naime, bogati ljudi donedavno nisu imali nikakvih problema s upoznavanjem pripadnica suprotnog spola. Jer uspjeh u životu jednostavno oduvijek privlači.
U krajnjoj liniji, za ljude dubljeg džepa nikad nije bio problem platiti društvo neke ljepotice te se kasnije eventualno suočiti s napisima „žute štampe“.
A nekima je to i pomoglo da umjesto padanja u jarak medijske pozornosti odlete u njenu stratosferu.

Kada to ne bi bilo tako, iskreno vjerujem kako Bill Gates, Bernie Ecclestone i Donald Trump čak i u današnje vrijeme ne bi bili seksualno iskusni. A svi znamo da to baš i nije slučaj.
Dakle slobodan sam zaključiti kako izuzev u nekretninama ima nešto i u novcu.

No vjerovali ili ne, u današnje se vrijeme čak i takvi moćnici za koje novac nikad ne predstavlja problem osjećaju usamljeno. Jer Facebook i Twitter ne donose topla tijela u krevet. A na Tinderu i sličnim servisima ekipa ionako previše mulja i pretvara se da je ono što ni u bunilu nije. Stoga se na bespućima Interneta jednostavno morala dogoditi jedna ovakva ideja.
Ona koja se naziva SupercarDating.com.

Članovima stranice ovakve scene ne bi trebale biti nedostupne
Članovima stranice ovakve scene ne bi trebale biti nedostupne
foto: Tumblr

Dotična stranica namijenjena je vlasnicima super-automobila diljem svijeta kojima je iz nekog razloga dosadno te su u potrazi za društvom. I to preferabilno ženskim.

Ideja je kroz vlasništvo nekog od super-automobila prezentirati sebe i svoje afinitete koji bi i drugima mogli biti zabavni te tako sresti i upoznati savršenu suputnicu ili suputnika za putovanja i sve ostalo čemu su bogati i uspješni ljudi u današnje vrijeme skloni.
Iskreno govoreći ne znam… Jer nisam bogat i od putovanja za mene postoji odlazak na more ili neki automobilistički event, pa nemam iskustvo iz prve ruke.
Ali s obzirom na današnje trendove u društvu i sve što uz njih ide, već mi je na prvi pogled bilo jasno čemu ovakva stranica može poslužiti.
A uostalom, znam i čitati. Čak i između redova gdje je priča o ideji iza ovakve stranice zapravo najjasnija.

Na samoj se stranici navodi doista sve i svašta. Od super-automobila koji jsu parkirani u garažama pojedinih vlasnika, preko njihovih zanimanja, nekih osnovnih podataka (poput godine rođenja i sličnih generalija), pa sve do vlastitih interesa i kratkog opisa kakva se osoba traži za druženje.
Naravno, poput svake normalne stranice posvećene takvoj vrsti komunikacije, i na ovoj je od svakog pojedinog člana moguće pregledavati galerije fotografija te na takav način dobiti kompletnu sliku o „princu u bijelom Lamborghiniju“.
Ali na to smo već odavno navikli. Jer u maniri poslovice koja definira današnji Internet, “ako nije na slici, ne postoji”.

Očita provokacija...
Očita provokacija…
foto: Tumblr

Uglavnom, iako ideja sama po sebi nije nimalo loša, moram priznati da sam se zapitao je li doista došlo do toga da u današnje vrijeme čak ni bogati nemaju sreće u ljubavi – pa makar je i plaćali?
Je li doista došlo vrijeme da i oni najuspješniji i najbogatiji više ne znaju komunicirati s vanjskim svijetom pa im trebaju ovakve stranice.
I naravno, jedno pitanje koje se postavlja samo po sebi; je li doista moguće da na Facebooku više nije moguće s virtualne kavice prijeći u fazu prave?

Hmmm…
Očito ne,
Jer SupercarDating.com možda jest najuspješnija, no nikako ne i jedina stranica ovakvog tipa na svijetu.

Ovako izgleda špranca popunjenog profila na stranici SuperCarDating.com
Ovako izgleda špranca popunjenog profila na stranici SuperCarDating.com
foto: Super Car Dating

Iako je realno gledano sva ta priča oko otuđenosti i virtualizacije odnosa u društvu zapravo jako tužna, s druge strane se ipak tu i tamo treba zabaviti s vlastitim mislima. Pa u toj maniri pokušavam zamisliti nekog bogatog Hrvata s dvojnim državljanstvom (čitaj: hrvatskim i bosansko-hercegovačkim) koji bi zajedno sa svojim Ferrarijem, Lamborghinijem ili Porscheom krenuo stvarati profil na gore navedenoj stranici.
Mislim da bi profil izgledao otprilike ovako:

Nadimak: mafija, ćelo, antiša, gazda… ma svakako me zovu
Ime: Ante
Prezime: Ćulibrk
Godine: 44
Zaposlenje: ne radim

Automobili u vlasništvu: nova mečka genšer, ferkan kabrio, bemve m4, x6 šta mali vozi i sem´ca dizlo za ženu. ostali nisu na mene
Interesi: more, narodna muzika, tonson, fešta, jagnjetina i volim neš´ bacit´pod jaja
Tražim: žensko nego šta
O meni: već sam napiso gore. oš i OIB da t´ dam?
O osobi kakvu želim upoznati: da je ima tamo gdje treba i samo da ne pita jesam oženjen

Treba li ovdje uopće išta komentirati?
Treba li ovdje uopće išta komentirati?
foto: Tumblr

Ne znam jesam li klasičnog hrvatskog korisnika opisao i pogodio baš 100%. No kada malo bolje razmislim i sjetim se tko sve u našim krajevima vozi automobile nekih od gore navedenih marki, mislim da i nisam baš daleko od istine.
Stoga bi zapravo bilo vrlo interesantno da neki od naših tipičnih „poduzetnika“ i bogataša svrate na ove stranice i popune barem osnovne podatke u profilu.
Jer mislim da bi ostatak članstva zajedno s nama ovdje umirao od smijeha.

Jedini problem u tome vidim u eventualnom članstvu Zdravka Mamića. Jer s obzirom na to da ljude oko sebe često bez ikakvog razloga i njihove privole „nabija na k***c“, moglo bi ispasti da cijela ta priča oko upoznavanja i predigre zapravo uopće nije potrebna. A to bi pak moglo presuditi samoj internetskoj stranici i vlasnike prisiliti na prodaju „za kunu“.

U sklopu takve hipotetske priče daljnji razvoj nam je svima itekako poznat. Stoga u ovom momentu prestajem s cerekanjem i kategorički tvrdim da mi je zapravo drago da bogati „poduzetnici“ i vlasnici super-automobila u našim krajevima često ne znaju ni gdje je Internet. A kamoli kako doći do njega.
Pa su samim time postojeći i usamljeni članovi stranice Supercar Dating.com barem sačuvani od gluposti.

A ako u ovom trenutku griješim dušu, potražit ću oprost još prije godišnjeg odmora.
Obećajem.
Majkemi.

Zahvaljujem na pažnji i do čitanja.

Vlasnica ovog Aston Martina, ili...?
Vlasnica ovog Aston Martina, ili…?
foto: Tumblr

Podijeli s frendovima!

Ivan IGloo Gluhak
Dizajner, fotograf, tekstopisac i ovisnik o svijetu automobila od svoje treće godine života. Ponekad ljut, ponekad tvrdoglav, ali uvijek bez dlake na jeziku.
Pročitaj moje druge članke

*Svi tekstovi odražavaju osobne stavove autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala.

<

Najčitanije

ADRIATIC Osiguranje

Najnovije vijesti

Piše: Niko Poznat

VIDEO: Luda vožnja u Teksasu: Auto vukao drugo vozilo unatrag – s vozačem unutra!

Piše: Niko Poznat

Predstavljen inovativni sustav za sigurnost gledatelja na automobilističkim natjecanjima

Piše: Niko Poznat

Yugo se vraća: Retro hit iz 80-ih ponovno na cestama

Piše: Niko Poznat

Oakland True Blue Six slavi svoj 100. rođendan u Otočcu

Piše: Niko Poznat

VIDEO: Porsche 911 GT3 s ručnim mjenjačem ovladao Nürburgringom: 6:56.294 minute!

Piše: Niko Poznat

Hrvatski kupci trebali bi biti oprezniji s rabljenim automobilima uvezenim iz Slovenije, Poljske i Italije


  • Oglašavanje
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Cookie policy
Automobili.hr © 2025. 4KA Media Group d.o.o. Sva prava pridržana