Automobili.hr
Automobili.hr
1klik logo
  • Najnovije
  • Najčitanije
Piše Mato Pavličević 07.06.2022

Povratak ikone: U Hannoveru krenula proizvodnja Volkswagena ID.Buzz

U Volkswagen gospodarskim vozilima konačno su pritisnuli tipku za pokretanje proizvodnje modernog izdanja kultnog Microbusa. ID. Buzz silazi s proizvodne trake u Hannoveru gdje je tvornica u posljednje dvije godine temeljito dorađena za dolazak njihovog prvog potpuno električnog kombija.

Proizvodnja ID. Buzz Carga je započela još ranije, a sada su s proizvodne trake počeli silaziti prvi primjerci verzije orijentirane na putnike. Električni kombiji pridružuju se Multivanu (T7) kao i Transporteru (T6.1) koji se također proizvode u obnovljenoj njemačkoj tvornici. Kako bi se osiguralo da će montaža električnog kombija započeti bez problema, specijaliziranu obuku je prošlo oko 4000 zaposlenika. Isporuke europskim kupcima počet će ove jeseni, dok će se američki kupci načekati jer isporuke prema drugoj strani Atlantika neće početi prije kraja 2023.

Tijekom 2022. VW gospodarska vozila namjeravaju sastaviti čak 15.000 jedinica. Obim će se masovno povećati na 130.000 vozila godišnje nakon što proizvodnja dosegne punu brzinu. Ponudu će uskoro dopuniti verzija s duljim međuosovinskim razmakom i trećim redom sjedala za smještaj u tri reda sjedala. Također, dok je trenutno u ponudi samo model sa stražnjim pogonom i jednim električnim motorom, električni kombi će dobiti i snažniju izvedenicu opremljenu AWD-om s postavom s dva motora i 300 KS.

ID. Buzz i ID. Buzz Cargo se od lipnja mogu i u Hrvatskoj naručiti kod trgovaca marke Volkswagen Gospodarska vozila. Puna cijena baznog putničkog modela ID. Buzz Pro s pet sjedala je od 476.456 kn, dok model Cargo stoji od 430.931 kn naviše. Litij-ionska baterija nudi energetski kapacitet od 77 kWh (82 kWh bruto) te opskrbljuje elektromotor snage 150 kW (204 KS) smješten u stražnjem dijelu vozila okretnim momentom od 310 Nm iz stanja mirovanja. Potrošnja prema WLTP ciklusu je 20,6 kWh/100 km (Cargo: 20,4 kWh/100 km) dok je doseg do 423 kilometra za putničku, odnosno 25 km za verziju Cargo.

Na DC stanici za brzo punjenje baterija se može ponovno napuniti s 5 na 80 % svojeg kapaciteta uz najveću snagu punjenja od 170 kW za otprilike 30 minuta. Oprema je solidna, u svim verzijama je serijska automatska dvozonska klima Air Care Climatronic, LED glavna svjetla, 10″ infotainment sustav u stilu tablet uređaja i sva sila sigurnosne opreme i sustava ADAS.

Podijeli s frendovima!

Mato Pavličević
Mato Pavličević
Nesuđeni dizajner automobila skrasio se u autonovinarstvu koje je, tvrdi, posao koji je htio raditi otkad je kao klinac pročitao prvi tekst Martina Česenja. I to nije sve, bakin kristal i porculan po vitrinama ustupio je mjesto njegovoj kolekciji od oko 1100 modela automobila, kamiona, autobusa...
Pročitaj moje druge članke

*Svi tekstovi odražavaju osobne stavove autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala.


Najčitanije

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Filmski automobili koje smo obožavali – 1. dio

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Filmski automobili koje smo obožavali – 2. dio

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Filmski automobili koje smo obožavali – 4. dio

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Filmski automobili koje smo obožavali – 3. dio

ADRIATIC Osiguranje

Najnovije vijesti

Piše: Mato Pavličević

Volkswagen ID. Aero: Globalna EV limuzina s dometom od 620 km

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Novi čavao u lijesu za vožnju kakvu poznajemo

Piše: Mato Pavličević

Moderan i vrlo praktičan: Testirali smo novi Citroen C3 Aircross

Piše: Mato Pavličević

Automobili koji nisu nikad ugledali svjetlo dana: BMW 530iX Enduro Touring (1993.)

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Najava eventa: Swagger Crew – po treći puta u vašem gradu

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Bentley Bentayga “Feroza Edition” kao dokaz da tvrtka Mansory ponovno jaše


  • Oglašavanje
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Cookie policy
Automobili.hr © 2022. 4KA Media Group d.o.o. Sva prava pridržana