Novi VW Amarok: Turbodizelski V6 ostaje highlight ponude motora
Prednosti ovoga uspješnog premium pickup vozila proizvedenog u više od 830 tisuća primjeraka, kao što su suvereni pogonski sustavi, visoka korisna nosivost, dosljedna funkcionalnost i prohodnost, novom generacijom dodatno su unaprijeđene.
Dizajniran i koncipiran u Njemačkoj i Australiji, proizveden u Južnoafričkoj Republici – novi Amarok koji je bratski model nedavno predstavljenog Ford Rangera, svojim će se izraženim robusnim kvalitetama, najboljom opremom, uvelike proširenim spektrom sustava potpora i znatno većim programom pogonskih sustava od svojeg prethodnika, ponovno postaviti na sam vrh B segmenta pickup vozila. Prvi kamuflirani modeli nove generacije već voze Europom.
Unatoč kamuflaži već je sada jasno kako su mu se dimenzije promijenile: uz 5350 mm novi je model najmanje 100 mm dulji od svojeg prethodnika. Međuosovinski razmak od 3270 mm obuhvaća povećanje od 175 mm – zahvaljujući čemu dvostruka kabina pruža više prostora. Također, nosivost se povećava na do 1,2 tone, a zahvaljujući većem broju varijanti motora i mjenjača sada je moguće najveće vučno opterećenje od 3,5 tona.
Ovisno o varijanti motora i mjenjača te tržištu, na raspolaganju će biti benzinski motor i do četiri različita dizelska motora s od četiri do šest cilindara i obujmom od 2,0 do 3,0 litre – po želji s pogonom na stražnje ili na sva četiri kotača koji je stalan ili koji se može uključiti po potrebi.. Naravno, ponuda će se razlikovati po tržištima. Dodatnu sigurnost k tomu pruža više od 30 sustava potpora. LED glavna svjetla su dio serijske opreme za sve razine ovoga modela, dok će se opcijski ponuditi matrix LED glavna svjetla IQ.LIGHT,
S boka se vide ogromni izrezi blatobrana, tu će se nalaziti kotači promjera do 21 inč, po prvi put dostupni i s gumama za sve terene. Široki poklopac teretnog prostora uokviren je serijskim LED stražnjim svjetlima, a duž gotovo cjelokupne širine poklopca stajat će ugraviran natpis Amarok. Baš kao i prethodni model, između kućišta kotača nudi dovoljno prostora za Euro paletu koja se utovaruje poprečno, te koja se ondje može pričvrstiti zahvaljujući ugrađenim robusnim ušicama.
Iznutra će pružati već dobro poznati komfor marke Volkswagen: vozač i putnici sjedat će na udobna i široka potpuno novorazvijena sjedala, koja se opcijski mogu konfigurirati s mogućnošću električnog namještanja u 10 položaja. Stražnji dio verzije DoubleCab pruža pregršt prostora trima odraslim putnicima i na putovanju. Digitalni cockpit, zaslon infotainmenta u formatu tableta, kao i opcijski dostupni ekskluzivni zvučni sustav su mahom detalji koji dodatno naglašavaju premium karakter ovoga pickup vozila.
Bit će dostupan s pet varijanti opreme: osnovnu označava razina Amarok, za kojom slijede varijante opreme Life i Style. U ponudi Volkswagen Gospodarskih vozila biti će dostupne i top razine opreme PanAmericana (s offroad karakterom) i Aventura (s cestovnim karakterom). Na prva odabrana tržišta novi Amarok bit će uveden krajem 2022. godine, u verziji s
dvostrukom kabinom i četiri vrata (DoubleCab). Na hrvatskom tržištu se očekuje početkom 2023. godine.