Novi teaseri treće generacije Volkswagenovog pickupa Amarok
Razvijen od strane timova u Australiji i Europi, ovaj premium pick-up će se u budućnosti proizvoditi u Južnoj Africi. Volkswagen gospodarska vozila svoju verziju novog Ford Rangera predstavit će krajem 2022. kada će biti dostupan za naručivanje na nekoliko najvažnijih tržišta.
Bez obzira radi li se o Južnoj Africi ili Australiji, pick-upovi predstavljaju poseban pristup životu i bez njih bi određene zadatke bilo nemoguće svladati. Kada su suočeni s velikim opterećenjem, izazovnim seoskim stazama ili zahtjevnim terenima, svi su sretni što imaju pick-up na koji se mogu osloniti.
Amarok se tako, na primjer, koristi za očuvanje divljih životinja u Južnoj Africi još od 2011. godine, a Volkswagen Commercial Vehicles partner je Wilderness Foundation Africa (WFA) u njegovom važnom radu na zaštiti nosoroga.
Novi modell izgleda dobro i u Volkswagen gospodarskim vozilima tvrde kako je i vrlo sposoban: novi Amarok ne samo da ima potpuno novi izgled iznutra i izvana, već će u budućnosti imati i još bogatiju opremu. Jedan od njegovih ciljeva je i olakšati uporabu svojim korisnicima pomažući im u radu i svakodnevnom životu.
Sada u svojoj trećoj generaciji, novi model je još jedan plod suradnje s Fordovim odjelom lakih gospodarskih vozila, odnosno dvojajčani blizanac netom predstavljenog Rangera. Platforma Rangera dizajnirana je za prihvaćanje budućih hibridnih, plug-in hibridnih i električnih varijacija.
Inače je na južnoj hemisferi Amarok bio jedini od konkurencije s V6 turbodizel motorima. Volkswagen nije potvrdio hoće li novi model nastaviti s V6 dizelom ili će koristiti Fordov novi V6 dizel iz Rangera. V6 čini 90% Amarokove sadašnje prodaje. Izgled mora privući na “prvu loptu”.
Na prednjoj strani se izdvaja definirajući X dizajn, a čitav izgled vozila ima nedvosmislen izraz – s jasnim Volkswagenovim DNK, iznutra i izvana. Zapravo, dizajneri su smjer pokazali još 2018. godine s konceptnim pickupom Tarok.
Iznutra je također nov. VW kokpit, prije više od desetljeća moderan, danas se čini zastarjelim u usporedbi s novijim konkurentima. Stoga je zatno preuređen s digitalnim kokpitom i velikim središnjim dodirnim zaslonom. Ima znatno više sustava pomoći vozaču (ADAS), dok ga opcije povezivosti stavljaju uz bok najmodernijim SUV-ovima.
Dodaje se i kako će mati inovacije koje dosad nisu viđene u ovom segmentu. I dalje će, naravno, na neravnom terenu biti poput ribe u vodi. No, kao višenamjenski model ipak treba pokazati da nije osmišljen samo za gospodarsku, već i upotrebu za slobodno vrijeme i razne druge aktivnosti.
Amarok je u serijskoj proizvodnji od 2010. Nekada se proizvodio u Hannoveru, a zatim u Pachecu u Argentini. Najnovija verzija će na ceste stizati iz tvornice u južnoafričkom gradu Silvertonu.
Tijekom posljednjeg desetljeća u svijetu je prodano više od 800.000 vozila, rješavajući izazove za njihove vlasnike i vozače na gotovo svim kontinentima. Novi model će u Europi ponovno biti moguće naručiti od kraja 2022. do kada će biti poznato nešto više detalja.