Definicija klase: Vozili smo osvježeni Volkswagen T-Roc
Unaprijeđeni Volkswagen T-Roc je stigao i na naše tržište, a među brojnim poboljšanjima su oštar novi izgled, još veća razina luksuza, opreme i komfora interijera, kao oštriji fokus na tehnologije, kako za zabavu tako i za sigurnost.
Popularni SUV s razmeđe B i C segmenta, kojeg je više od milijun primjeraka prodano diljem svijeta (u Hrvatskoj više od 4000) s brojnim je poboljšanjima ušao u drugu fazu svog životnog ciklusa. Osim dotjerane vanjštine, posebna pozornost posvećena je unutrašnjosti, gdje se odmah vidi kako je riješena najveća zamjerka dosadašnjem modelu; instrumenta ploča je redizajnirana i dobila je pravi tablet čiji zaslon je, ovisno o opremi, dostupan u veličinama od 8“ do 9,2“. I ono također bitno, upotrjebljeni su kvalitetniji i na dodir mekani materijali.
Nove su i komande klima uređaja, preraspoređeni su otvori za zrak, redizajnirano kolo upravljača, a sjajni Digital Cockpit dio je serijske opreme. TFT zaslon u boji od 8’’ iza kola upravljača vozaču pruža visokokvalitetni grafički prikaz ključnih podataka u vezi s vožnjom, kao i informacije o statusu sustava potpore za vozača, o audio programu i komunikacijskim vezama.
Dostupan u tri specifikacije opreme; početnoj razini Life, luksuznoj i komfornoj Style te R-Line u sportskom stilu. Čak i Life ima LED prednja i stražnja svjetla, 8,0-inčni digitalni kokpit; bežični App Connect putem svog 8,0-inčnog Ready 2 Discover infotainment sustava; automatsku dvozonsku klimu, kožni upravljač, prednje i stražnje parking senzore; paket sustava pomoći vozaču uključujući pomoć u traci, prilagodljivi tempomat i Front Assist; i 16-inčne alu felge ‘Chester’, crne krovne nosače i svjetlo u prednjim vratima kako biste noću vidjeli kud gazite.
Style, usmjeren na udobnost i tehnologije, ima veći, 10,24 inčni Digital Cockpit Pro; Discover Media navigacijski infotainment sustav; sportska komforna sjedala od ArtVelours mikroflisa; dodatno zatamnjena stražnja stakla, LED ‘Plus’ prednja svjetla i 17-inčne alu naplatke ‘Johannesburg’.
Sa specifičnim sportskim stilom karoserije, 17-inčnim aluminijskim naplatcima ‘Valencia’, sportskim ovjesom, srebrnim krovnim nosačima i interijerom sa sportskijim elementima kao što su crna krovna obloga i oznaka R-Line, T-Roc R-Line je sportska alternativa verzijama Life i Style. 18’’ R kotači od lakog metala opcijski su dostupni u novom Nevada dizajnu dok postoji i opcija 19’’ kotača Misano, koja je također nova.
R-Line također dobiva značajke poput progresivnog upravljanja; izbor načina vožnje koji mogu promijeniti karakter automobila u skladu s raspoloženjem vozača; pedale od nehrđajućeg čelika i druga poboljšanja interijera koja pridonose sportskom ugođaju. Premium sportska sjedala dizajnirana za T-Roc R također su dostupna kao opcija, bilo u izvedbi od Nappa kože ili tkanine R-Line.
Dostupno je devet opcija motora i mjenjača, s trocilindričnim i četverocilindričnim jedinicama, benzinskim (1.0, 1.5 i 2.0 TSI) i dizelskim opcijama (2.0 TDI), 6-stupanjskim ručnim i 7-stupanjskim DSG varijantama i snagom u rasponu od štedljivih 110 KS, do vrlo sposobnog TSI-ja od 190 KS. Dodatna sposobnost Volkswagenovog hvaljenog 4MOTION sustava pogona na sve kotače dostupna je na modelima s najvećom snagom – TDI od 150 KS i TSI od 190 KS.
Dizelski motori donose tehnologiju dvostrukog doziranja, s dvostrukim ubrizgavanjem AdBluea, dok 1,5-litreni benzinski motori imaju tehnologiju deaktivacije cilindra, kako bi se povećala učinkovitost goriva i smanjio izlaz CO2 dopuštajući automobilu da radi na samo dva cilindra pod određenim opterećenjem.
Na vrhu ponude je dinamički fokusirani T-Roc R. Zadržao je svoj snažan 2,0-litreni TSI motor od 300 KS i 400 Nm koji ga do stotke ispucava za 4,9 sekundi uz krajnju brzinu od 250 km/h. Ima iste nadogradnje kao i obični T-Roc, koje nadopunjuju urođene dinamičke sposobnosti modela zahvaljujući radu R odjela. Novi model je također još izdašnije opremljen od svog prethodnika i dolazi isključivo sa 7-stupanjskim DSG mjenjačem i pogonom 4MOTION.
Ispušni sustav nosi potpis Akrapoviča, dok visokoučinkoviti kočioni sustav omogućuje i učinkovito usporavanje, uz posebni vizualni dojam zbog svojih plavih kočionih čeljusti. Za takav T-Roc treba izbrojati 402.928 kuna. No, ulazni model Life u Hrvatskoj starta s cijenom od 184.745,94 kn., Style starta od 206.464,13 kn, dok cijenik verzije R-Line kreće od 254.169,57 kuna.