Toyota Land Cruiser i kako je upropastiti
Otkada je Toyota Land Cruiser nasilno premještena iz domene terenaca u SUV-modele, s ovim se automobilom svako malo događaju čudne i poprilično blesave stvari…

Toyota Land Cruiser… Znate, onaj automobil koji još od davne 1951. godine očarava ljubitelje prirode i društva. Automobil koji uz malobrojne terence već 70 godina prkosi zakonima gravitacije i zdravog razuma te jedan od onih modela s kojima se praktički moguće voziti naglavačke.
Uglavnom, Toyota je s ovim modelom stvorila jedan od najpoznatijih, najcjenjenijih i karakterom najčišćih automobila svih vremena.
I zato nam je žao da se tijekom posljednjih godina ovaj automobil preselio među bezlične SUV-modele kakvi su lišeni bilo kakve sposobnosti na terenu i oko njega.
Ali to tako valjda treba biti, pa nema smisla kukati…

Tvrtke koje već desetljećima uspješno kroje trendove unutar domene tuninga sve to jako dobro znaju. I nerijetko se neka od njih dotakne upravo nekog bivšeg terenca, odnosno danas novopečenog SUV-a. Stoga nikoga ne treba čuditi da je Land Cruiser koji upravo gledate prošao tretman poprilično poremećene ekipe iz tvrtke Liberty Walk.
A kako i ne bi, kada izuzev Talibana u današnje vrijeme Land Cruiser kupuju samo oni kojima je isključivo pogled s visine za volanom zadovoljavajuć.
Uglavnom, Liberty Walk je u suradnji s tvrtkom Sphere Light ovih dana predstavio ekstenzivan set prerada i dorada na imidžu prosječnog Land Cruisera. I time je ova naizgled vječna Toyota postala automobilom kakav izuzev pukog pretjerivanja nema baš pretjerano puno toga za ponuditi.
Prema riječima potpisnika projekta, Land Cruiser je „dobio novi stilski izričaj“. Pa iako nitko nije objasnio što bi to u prijevodu moglo značiti, već je pogledom na fotografije cijela priča poprilično jasna. Jer ovaj Land Cruiser u kombinaciji s plastikom kakve se ni prosječna namontirana starleta ne bi posramila jednostavno i u potpunosti prestaje biti terencem.

Karbonski dijelovi, proširenja na rubnjacima, spojleri čudnog oblika i ogromni kotači samo su dio svih posebnosti koje su se našle na popisu „novog stilskog izričaja“ za Land Cruiser koji upravo gledate. Jer uz gore navedene dijelove i komponente, tu su branici, pragovi i sva sila više ili manje vidljivih dijelova zbog kojih ova Toyota pati od poremećaja osobnosti. A kako i ne bi, kada sve što su na nju natrpali djeluje predimenzionirano i poprilično nakaradno.
Čak i „Liberty Walk“ natpis na prednjoj maski djeluje poput nekog jumbo-plakata kraj auto-ceste. Samo je razlika u tome što ovaj Land Cruiser za osnovnu ideju ima biti na auto-cesti, a ne kraj nje.
Uglavnom, ako bismo tražili profil čovjeka koji je dizajnirao ovu ideju i proveo je u djelo, mišljenja smo kako je riječ o nekome kome „Need for Speed: Underground“ nije samo igrica, već i način života. A i za pretpostaviti je kako je taj netko u trenutku inspiracije bio napušen i s ovećom količinom kofeina u organizmu.
No to su samo pretpostavke…
U bazi je riječ o Land Cruiseru koji pod poklopcem motora ima V8 motor. A to pak u prijevodu znači da ovaj automobil i ide. A i da se čuje. No sve to ne pomaže ukupnom dojmu koji iz terenca nasilno pretvorenog u SUV čini pretio i smiješan automobil koji kao osnovnu premisu ima vrištati „gledajte me kako sam velik i poseban“. A to definitivno nije nešto čime bi se automobil iznimnih terenskih sposobnosti i 70 godina tradicije trebao hvaliti.
Šteta je samo utoliko što ekipa iz Liberty Walka to ne razumije.
A cijena? Prava sitnica, rekao bi Sir Oliver.
Odnosno samo 19,580 Dolara (ako živite izvan Japana).
Pa sad vi nama cijenjeni čitatelji recite isplati li se na ovakav način i skoro 128,000 kuna (prema današnjem tečaju) upropastiti jedan Land Cruiser.
Mi bismo rekli jedno veliko „NE“.
A vi?
