Ovaj sasvim normalan Skyline GT-R jedan je od najbržih!
Ok, teško bismo bilo koji Skyline GT-R mogli nazvati „sleeperom”, ali ovaj primjerak R32 generacije na prvu sigurno ne daje do znanja da je proveo puna dva mjeseca u rukama poznatog australskog tunera Maatouks Racing, koji dominira svijetom brzih GT-R-ova.
Upravo to je i bio cilj djelatnika spomenute tunerske kuće – izraditi apsolutnu raketu za lov na brzinske rekorde koja može konkurirati znatno ekstremnijim primjercima viđenim na raznoraznim događanjima koja uključuju utrku ubrzanja, a istovremeno zadržati donekle pitom izgled tvorničke izvedbe. Doista, vanjski izgled ničime ne sugerira da bi automobil osim za odlaske u svakodnevni šoping, što je više nego moguće budući da je automobil potpuno legalan za korištenje na javnim prometnicama, mogao poslužiti za razvaljivanje drugih automobila s minimalno 800 KS na stražnjim kotačima.
Kombinacija njegovih karakteristika osigurala mu je nadimak The Street King, odnosno „kralj ulice”, a ova je tvrtka njegov dvojaki karakter odvela na novu razinu. Dokaze podvojene ličnosti ovog Skylinea nalazimo posvuda, pa tako s jedne strane imamo potpuno opremljen interijer obogaćen kožom s crvenim šavovima, a s druge strane GM TH400 automatski prijenosni sustav poznat iz brojnih „muscle” automobila, sposoban nositi se s masivnom snagom koju GT-R u ovakvom izdanju razvija.
Koliko je to, pitate se? Temeljito obnovljeni Skylineov motor (neka povećani obujam s 2,6 litara na 3,2 litre u kombinaciji s velikim Precision Turbo turbopunjačem kažu svoje o opširnosti modifikacija) daje na raspolaganje 1600 „konja” i može se zavrtjeti do nekih 10.000 o/min.
No, najbolja stvar ovdje nisu velike brojke, kao niti postignuto vrijeme na 402 metra od 8,51 sekundu. Premda taj uspjeh svakako zaslužuje pljesak i ovacije, ovdje ponajviše impresionira temeljitost odrađenog posla uz masivnu pažnju posvećenu detaljima, čistoća motornog prostora i činjenica da ja veliki dio pogonskog sklopa ostavljen u tvorničkom stanju, što svjedoči tome kolikim faktorom sigurnosti se Nissan povodio prilikom izrade R32 Skylinea. Osim toga, sve modifikacije odrađene su način da se pouzdanost mehaničkih sklopova ne ugrožava ni na koji način, već da se ostavi prostora za daljnje promjene. Kako to već biva u svijetu brzinskih rekorda.
Budući da je fokus kod izrade ovog Skylinea bio lov na brzinu na ravnim dionicama, dijelovi koji nisu krucijalni za postizanje boljeg vremena tu su čisto da odrade svoj posao. Primjerice, podvozje nije pretrpjelo drastične promjene zato što je naručitelj tražio tek donekle predvidljivo ponašanje na cesti, a kočnice su također ostavljene većim dijelom standardnima s obzirom na to da se, unatoč velikoj snazi, ne pojavljuje potreba za nošenje s konstantnim jakim opterećenjima kao što bi to bio slučaj na stazi.