Novitec pripremio N-Largo paket za Ferrari 488 GTB
Kada poželite da vaš Ferrari postane agresivniji, brži, atraktivniji i generalno drugačiji od svih ostalih, velike su šanse da vas ponuda njemačkog tunera koji se krije iza naziva Novitec Rosso neće razočarati. Evo novog paketa za 488 GTB i 488 Spider!
Doista, Novitec se afirmirao kao tuner koji će uspješno izvući maksimum iz bilo kojeg Ferrarijevog automobila, pa tako niti vlasnici modela 488 GTB, odnosno 488 Spider neće ostati zakinuti. Kompanija koja svoje poslovanje bazira na modificiranju supersportskih automobila iz Maranella (uz podružnice koje su specijalizirane za Lamborghini, Maserati, Rolls-Royce i McLaren) iskoristila je klasičan recept za ovu preradu pa vas nećemo previše zadržavati u namjeri da preskočite na priloženi video i galeriju fotografija, no moramo spomenuti neke stvari. Počnimo od eksterijera koji je podosta ekstremnije prirode od tvorničkog modela, a okosnicu promjena čini N-Largo body-kit koji kupe i kabriolet izvedbama dodaje 140 mm u širinu. Proširenje je zahvatilo blatobrane sprijeda i straga i sama kućišta kotača, koja su otvorila mjesto za 21-inčne NF6 NL naplatke od legure sprijeda i 22-inčne primjerke straga s 335/25 gumama visokih performansi. U uobičajeni tretman uklapaju se i novi branici, spojler i difuzor, a iz Noviteca navode da te površinske modifikacije nisu tu za pokazivanje, već imaju bitnu ulogu u poboljšanju aerodinamike i stabiliziranju automobila pri visokim brzinama, a pomažu i njegovom rashladnom sustavu.
Standardnu izvedbu ovog modela pokreće 3,9-litreni twin-turbo V8 motor smješten naravno u sredini, koji putem 7-stupanjskog prijenosnog sustava s dvostrukom spojkom opskrbljuje stražnje kotače sa 661 KS i 760 Nm. Kako se niti jedan tuning posao ne smatra dovršenim ako snaga nije bar malo podignuta, Novitec je za ovaj model namijenio nove kontrolne module i ispušni sustav, što je kombinacija koja je na kraju rezultirala sa 772 KS i 892 Nm. To je poboljšanje koje bi u praksi trebalo biti vidljivo kada se automobil ispali s punim gasom i ulovi stotku za dvije desetinke brže nego serijski model – točnije 2,8 sekundi. Maksimalnu brzinu već će biti teže testirati, no dobro je znati da je i ona porasla i sada umjesto razočaravajućih 330 km/h iznosi 341 km/h. Tako već može. Zahvaljujući novim oprugama automobil je za 35 mm približen tlu, a za one zabrinute za skupocjene dodatke sklone zapinjanju preporučuje se odabir sustava za podizanje prednjeg dijela automobila s popisa dodatne opreme. Ova potpuna N-Largo transformacija ima nepoznatu, ali bez sumnje visoku cijenu koja će osim raznih poboljšanja garantirati i ekskluzivnost. Samo 11 primjeraka bit će izrađeno.