Gdje prestaje razum, počinje Lambo LP800-SV La maXXina!
Ono što nedostaje SV izvedbi (ili običnoj, kad smo već kod toga) Lamborghini Aventadora više je snage i doza vizualne drame, očito. Naravno, veću laž nismo mogli staviti na početak, ali neki se zapravo s time u potpunosti slažu. Recimo, tuneri koji redovito nešto moraju dokazivati i vole prčkati po automobilima koji već po napuštanju tvornice imaju rezervirano mjesto u „ustanovi”.
A upravo je najsnažniji Lamborghinijev model jedan od automobila koji ni po kojem kriteriju ne treba dodatan tretman tunera, ali oni naravno ne razmišljaju tako, već ih naprijed vodi uvijek ista želja za još više drame, još više snage, još više pogleda koje će vozač pokupiti kada se pojavi u nekom mondenom ljetovalištu s takvim automobilom. Pa, dobrodošli u Lamborghini Aventador LP800-SV La maXXina (je li ikad neko ime više odgovaralo automobilu nego ovo ovome?) koji je nastao kao posljedica provođenja određenog broja sati u garaži njemačke tuning kuće Wheelsandmore, specijalizirane za sportske automobile visoke klase.
Za početak, tuneri su se pozabavili središnje smještenim 6,5-litrenim V12 atmosferskim motorom, jednim od posljednjih jedinica koje nisu opterećene smanjivanjem obujma u korist prednabijanja, a iz istog uspjeli su izvući 49 KS više i 34 Nm više nego što je Lamborghini smatrao optimalnim. Kratka računica daje nam podatak o ukupnoj snazi koja sada iznosi 789 KS i okretnom momentu od 724 Nm, što je prije svega zasluga remapiranog softvera i ručno izrađenog ispušnog sustava. Vlasnici Aventadora teško da će pitati za cijenu takve modifikacije, ali vas će zanimati da ona iznosi 12.605 eura.
Sljedećih 7890 eura vlasnici također mogu potrošiti u sklopu Wheelsandmore radionice koja će im zauzvrat instalirati dorađeni ovjes, a ako im prenesu još 14.075 eura na bankovni račun, Aventador će biti „ukrašen” (diskutabilno) F.I.W.E. naplatcima od ugljičnih vlakana i setom Pirelli 255/30 guma sprijeda i 355/25 guma straga. Jasno je da ovdje govorimo o novcu za koji bismo mogli dobiti sasvim odličan cijeli automobil, ali iznosi potrebni da se dodatno izdvojite iz prilično ekskluzivnog kluba nikako ne mogu takvi da prosječan čovjek kaže – isplativo!