Aston Martin DB11 u Wheelsandmore suradnji
Poznatim njemačkim specijalistima za tuning Wheelsandmore ovo nije prvi put da im pod šape zapadne neki Aston Martin. Pogledajmo što su učinili s DB11…
Modeli proizvođača Aston Martin su ionako sami po sebi već jedan stupanj pornografije. Bilo da je u pitanju izgled ili prestiž. Ili oboje. Što se dogodi kada se tako nešto privlačno još malo dodatno „uredi“, a pogotovo nešto poput DB11 modela, koji je inače, sasvim dostojna zamjena za svog prethodnika.
U zadnje vrijeme je vjerojatno najlakši mogući način modificiranja automobila i dorade njegovog izgleda, a da u svemu tome on ne bude previše izmijenjen od izgleda koji ga krasi kada se spusti s tvorničke trake, izmjena originalnih kotača. Tuning kuća Wheelsandmore, za koju je većina nas svakako čula, pored specijalno modificiranih kotača izrađuje i mnogo drugih stvari, a što nam nagovještaju već samim svojim imenom. Upravo su dizajnirali nove kotače za, blago rečeno privlačni, model DB11 Aston Martin.
Tuneri su ostavili većinu automobila netaknutim, jer su vjerojatno utvrdili ono što nije bilo preteško za pojmiti – da je to sve već ionako samo po sebi podosta atraktivno i u prvobitnom stanju. Dobar zaključak. Wheelsandmore su usmjereni na optimizaciju performansi, lakši pristup i novi set kotača.
Proizvedeni ručno, novi kotači se pojavljuju u dvije različite specifikacije – 6Sporz² i F.I.W.E. Potonja od njih krasi komplet kotača od 9.5×20 inča s prednje strane te 265/35 Pirelli gumama, a na zadnjoj osovini se nalazi par od 11x5x21 inča s 315/30 gumama, dok su im krakovi felgi i centar finiširani identičnom nijansom kao automobil, kombiniranom sa sjajnim i poliranim obodima od nehrđajućeg čelika.
Oni dovoljno imućni koji traže nešto upečatljiviji izgled mogu slobodno izabrati 6Sporz² seriju, koja ima u ponudi promjere od 21 i 22 inča. Ovaj komplet kotača se sastoji od karbonskih površina na centralnom dijelu, a vanjski su dijelovi opremljeni bojama sportskog automobila, Ovi kotači imaju 11.5×22 inča s prednje strane, a što se tiče guma, u pitanju su 305/25 Continental SportContact. Dok zadnji dio krase felge od 9x5x22 inča u društvu s 265/30 gumama iste te marke.
Kao svoju sljedeći zadatak, ovi tuneri predstavit će svoje ventilima kontrolirane komponente ispušnog sustava te sportske katalitičke konvertore. Svi ti elementi mogu torpedirati model DB11 s trenutačnih 600 KS i 700 Nm okretnog momenta do minimalno 700 KS i 820 Nm okretnog momenta. To bi bio posao. Kako su vas se dojmili kotači?