Alpina D4 uz snažan dizel dobila nove detalje
Alpina, blizak kućni prijatelj BMW-a u posljednje vrijeme konstantno izbacuje nove i poboljšane modele u nastojanjima da u potpunosti bude u toku s događanjima u bavarskoj tvrtki. Tako će redizajnirana Alpina D4 krenuti u prodaju istovremeno s BMW-ovom obnovljenom serijom 4.
Kada je riječ o modificiranju BMW-ovih modela Alpina se već godinama izdvaja kao poseban brand budući da je suradnja dviju tvrtki vrlo uska, a Alpinine se izvedbe proizvode na jednakoj traci kao i BMW-ovi modeli koji su redovito temelj njihovih prerada. Često vizualno suptilnih prerada, ali za mnoge radi se o savršenoj mjeri kojom se izdvajaju od običnih modela bez da zalaze u ekstremne sfere pa samim time niti ne ostavljaju dojam kao da se netko nestručan odlučio igrati tunera.
Kao što to obično biva kada prođe polovina proizvodnog ciklusa nekog modela, tako je i serija 4 u kupe i kabrioletskoj izvedbi blago obnovljena, s time da ovdje riječ blago budite slobodni uzeti prilično doslovno jer golim okom mogu se vidjeti tek nova svjetla s obje strane vozila. Sprijeda se za nešto moderniji nastup sada brinu dnevna LED svjetla su obliku šesterokutnih prstenova, a kvalitetniji materijali i profinjeniji interijer, uz bogatiji paket standardne opreme koji uključuje sklopiva stražnja sjedala, automatsku dvozonsku klimu i bolju povezanost zaokružuju paket novotarija.
Dizajnu se nema što prigovoriti, no slijedi podsjetnik na to da se ispod lima krije nešto što neke baš i neće oduševiti. Riječ je o konfiguraciji koja podrazumijeva dizelski motor u ovom slučaju uparen s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem. Ako mislite da ne možete prijeći preko te činjenice, uzmite u obzir da se radi o optimiranom trolitrenom turbodizelašu s rednih šest cilindara koji raspolaže s 350 KS i 700 Nm okretnog momenta, što je dovoljno da Alpina D4 u kupe verziji, koja je 230 kilograma lakša od verzije sa sklopivim krovom, ubrza do stotke za 4,6 sekundi. Od mirujućeg položaja 200 km/h lovi za 17,9 sekundi i na kraju postiže maksimalac od 278 km/h. Kabriolet je nešto sporiji pa mu za ubrzanje do stotke treba 5 sekundi, no prosječan kupac vozila s otvorenim krovom koji prije svega traži veće doze vitamina D zanemarit će tu sitnu razliku. Cijena u Njemačkoj da D4 kupe iznosi 61.200 eura, dok za kabriolet treba izdvojiti 69.500 eura.