Automobili.hr
Automobili.hr
1klik logo
  • Home
  • Vijesti
  • Tuning
  • Retro
  • Najčitanije
  • Oglasnik
Piše D.P. 06.04.2017

Alpina D4 uz snažan dizel dobila nove detalje

Alpina, blizak kućni prijatelj BMW-a u posljednje vrijeme konstantno izbacuje nove i poboljšane modele u nastojanjima da u potpunosti bude u toku s događanjima u bavarskoj tvrtki. Tako će redizajnirana Alpina D4 krenuti u prodaju istovremeno s BMW-ovom obnovljenom serijom 4.

Alpina D4
Alpina D4
foto: Alpina

Kada je riječ o modificiranju BMW-ovih modela Alpina se već godinama izdvaja kao poseban brand budući da je suradnja dviju tvrtki vrlo uska, a Alpinine se izvedbe proizvode na jednakoj traci kao i BMW-ovi modeli koji su redovito temelj njihovih prerada. Često vizualno suptilnih prerada, ali za mnoge radi se o savršenoj mjeri kojom se izdvajaju od običnih modela bez da zalaze u ekstremne sfere pa samim time niti ne ostavljaju dojam kao da se netko nestručan odlučio igrati tunera.

Kao što to obično biva kada prođe polovina proizvodnog ciklusa nekog modela, tako je i serija 4 u kupe i kabrioletskoj izvedbi blago obnovljena, s time da ovdje riječ blago budite slobodni uzeti prilično doslovno jer golim okom mogu se vidjeti tek nova svjetla s obje strane vozila. Sprijeda se za nešto moderniji nastup sada brinu dnevna LED svjetla su obliku šesterokutnih prstenova, a kvalitetniji materijali i profinjeniji interijer, uz bogatiji paket standardne opreme koji uključuje sklopiva stražnja sjedala, automatsku dvozonsku klimu i bolju povezanost zaokružuju paket novotarija.

Alpina D4
Alpina D4
foto: Alpina

Dizajnu se nema što prigovoriti, no slijedi podsjetnik na to da se ispod lima krije nešto što neke baš i neće oduševiti. Riječ je o konfiguraciji koja podrazumijeva dizelski motor u ovom slučaju uparen s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem. Ako mislite da ne možete prijeći preko te činjenice, uzmite u obzir da se radi o optimiranom trolitrenom turbodizelašu s rednih šest cilindara koji raspolaže s 350 KS i 700 Nm okretnog momenta, što je dovoljno da Alpina D4 u kupe verziji, koja je 230 kilograma lakša od verzije sa sklopivim krovom, ubrza do stotke za 4,6 sekundi. Od mirujućeg položaja 200 km/h lovi za 17,9 sekundi i na kraju postiže maksimalac od 278 km/h. Kabriolet je nešto sporiji pa mu za ubrzanje do stotke treba 5 sekundi, no prosječan kupac vozila s otvorenim krovom koji prije svega traži veće doze vitamina D zanemarit će tu sitnu razliku. Cijena u Njemačkoj da D4 kupe iznosi 61.200 eura, dok za kabriolet treba izdvojiti 69.500 eura.

Podijeli s frendovima!

D.P.
U jednakoj mjeri zainteresiran za McLaren F1 i Teslu Model X, dvije krajnosti koje auto-industriju čine nepresušnim izvorom zanimljivosti.
Pročitaj moje druge članke

*Svi tekstovi odražavaju osobne stavove autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala.

<

Najčitanije

ADRIATIC Osiguranje

Najnovije vijesti

Piše: Niko Poznat

Nakon pola stoljeća pod zemljom: Chevy Vega i Kawasaki ponovno na svjetlu dana

Piše: Niko Poznat

EUROPSKO RALLY PRVENSTVO STIŽE U HRVATSKU POČETKOM LISTOPADA – automobilistički spektakl u Zagrebu uvod u povratak WRC-a 2026.

Piše: Niko Poznat

Fiat predstavio prvi automobil s dijelovima od reciklirane ambalaže za piće

Piše: Niko Poznat

Više prometnih nesreća s toplijim vremenom: Stručnjaci otkrivaju najrizičnije mjesece na hrvatskim cestama

Piše: Niko Poznat

Savjeti za putovanja u ljetnim mjesecima

Piše: Niko Poznat

Projekt Goldfish – Jedini BMW Serije 7 s V16 motorom!


  • Oglašavanje
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Cookie policy
Automobili.hr © 2025. 4KA Media Group d.o.o. Sva prava pridržana