Automobili.hr
Automobili.hr
1klik logo
  • Home
  • Vijesti
  • Tuning
  • Retro
  • EV-Zona
  • Oglasnik
Piše Mato Pavličević 07.05.2022

Hrvatska premijera: Stigao je najsimpatičniji SUV, Toyota Aygo X

U zagrebačkoj Laubi Toyota je i službeno predstavila svoj novi model, kompaktni crossover A segmenta koji će u ponudi zamijeniti dosadašnji Aygo, a s cijenom od ispod 100.000 kuna ujedno dati fer ponudu ljubiteljima povišenih automobila s nešto manjim budžetom.

Na naše tržište je stigao najnoviji Toyotin model, crossover A segmenta, dizajniran i proizveden u Europi kako bi zadovoljio potrebe modernog gradskog i prigradskog života. Toyota je, razvijajući ga, temeljito istražila potrebe urbanih vozača na Starom kontinentu, koji su tražili kompaktni, elegantni i pouzdani automobil. Rezultat je Aygo X, postavljen na uspješnu novu globalnu platformu GA-B, koja se prvi put koristila za novi Yaris, a nedavno i za model Yaris Cross.

Duljine 3700 mm, 235 mm je dulji od svog prethodnika, iako je međuosovinski razmak povećan za samo 90 mm. Širi je za 125 mm (1740 mm) u usporedbi s Aygom. To je rezultiralo prednjim sjedalima razmaknutima za dodatnih 20 mm, povećavajući prostor u visini ramena za 45 mm. Pored toga, položaj vozača povišen je za 55 mm. U usporedbi s prethodnom generacijom obujam prtljažnog prostora povećan je za više od 60 litara i sada iznosi 231 litru.

Cockpit je svjež i kombinira analogne i digitalne instrumente, dok veličina središnjeg zasona ovisi o paketu opreme. To su X, X-Play, X-Trend, X-Style, X-Clusive i Limited. Bazni X ipak ne donosi ono najosnovnije, već bogati sustav sigurnosti i asistencije Toyota Safety Sense, servoupravljač, električne podizače prozora, klima uređaj i još pokoji detalj. X-Play već ima 7 inčni dodirn ekran, kožni volan i mjenjač, stražnju kameru i drugo. Na vrhu je Limited, uz svu silu opreme i detalja koji se mogu izabrati i doplatiti.

Četiri dizajnerske teme Ayga X su chilli, borovica, đumbir i kardamom, što ga također izdvaja iz “običnosti” Pokreće ga sjajni i temeljito dorađeni 1-litreni 3-cilindarski motor 1KR-FE, s ciljanom potrošnjom goriva od samo 4,7 l/100 km i emisijom CO2 od 107 g/km. Na izboru su ručni 5-stupanjski ili CVT mjenjač. Živahan je i startan, a ima i izvanredno mali krug okretanja od 4,7 m, jedan od najmanjih u segmentu. Početna cijena Toyote Aygo X je 99.900 kn uz paket opreme X, a dodatna pogodnost je i Toyota Relax program koji nudi do 10 godina jamstva.

Podijeli s frendovima!

Mato Pavličević
Nesuđeni dizajner automobila skrasio se u autonovinarstvu koje je, tvrdi, posao koji je htio raditi otkad je kao klinac pročitao prvi tekst Martina Česenja. I to nije sve, bakin kristal i porculan po vitrinama ustupio je mjesto njegovoj kolekciji od oko 1100 modela automobila, kamiona, autobusa...
Pročitaj moje druge članke

*Svi tekstovi odražavaju osobne stavove autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala.

<

Najčitanije

ADRIATIC Osiguranje

Najnovije vijesti

Piše: Niko Poznat

10 auto brendova za koje današnji klinci nisu ni čuli

Piše: Ivan IGloo Gluhak

TOP 10: glupavi detalji s današnjih automobila

Piše: Niko Poznat

Dan bez automobila: Zagreb nudi besplatan javni prijevoz

Piše: Niko Poznat

XPENG službeno stigao u Hrvatsku: Kineski pionir električnih vozila lansirao tri modela i otvorio novi salon u Zagrebu

Piše: Niko Poznat

Europsko rally prvenstvo stiže u Hrvatsku – veliko finale u Kumrovcu i Zagrebu

Piše: Niko Poznat

Ferrari 849 Testarossa – Miami Vice nostalgija na steroidima


  • Oglašavanje
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Cookie policy
Automobili.hr © 2025. 4KA Media Group d.o.o. Sva prava pridržana