Tri vrste pogona: Opel predstavio novu Astru Sports Tourer
Nakon rujanske svjetske premijere nove generacije Astre hatchback, Opel je sada pripremio popularnu karavansku verziju, koja će biti osim s klasičnim turbobenzinskim i turbobenzinskim motorima biti dostupna i s dvije razine plug-in hibridnog električnog pogona.
Nova verzija Astre nastavlja Opelovu uspješnu tradiciju kompaktnih karavana, koja je započela prije gotovo 60 godina s Kadett karavanom, prvim takvim automobilom u ovoj klasi njemačke marke. Bit će dostupna s turbobenzinskim 1,2 motorima od 110 i 130 KS, te 1,5 litrenim turbodizelom od 130 KS.
Elektrificirane hibridne plug-in verzije razvijaju snaguod 132 kW/180 KS i 165 kW/225 KS. Šestostupanjski mjenjač je standardna oprema za benzinske i dizelske agregate, s osam-stupanjskim automatskim mjenjačem (elektrificiranim na priključnim hibridima) kao opcijom za snažnije motore.
S najvažnijim podacima o dimenzijama od 4.642 x 1.860 x 1.480 milimetara (D x Š x V) i visinom utovara od oko 600 mm, cilj konstruktora je bila praktičnost i učinkovito pakiranje prtljage. Međutim, ukupna duljina je 60 mm kraća od one kod prethodnog modela, zahvaljujući vrlo kratkom prednjem prevjesu, a međuosovinskim razmak od 2.732 mm (+70 mm) je 57 mm duži od onog kod nove Astre hatchback.
Tako je prtljažnik novog modela od 608 litara veći za 68 l nego prije, dok se preklapanjem stražnjih naslona povećava na 1.634 l, što je dovoljno mjesta za smještaj, na primjer, transportnog sanduka za psa srednje veličine.
Osim toga, kada se preklope nasloni stražnjih sjedala, koji su standardno djeljivi po 40:20:40, pod je potpuno ravan. Čak i s litij-ionskom baterijom ugrađenom u pod, plug-in hibridne varijante i dalje nude volumen prtljažnika od 548 l odnosno 1.574 l. Kod verzija s ICE motorima prtljažnik se može optimizirati opcijskim Intelli-Space organizatorom prostora.
Ovaj pomični teretni pod može se lako, samo jednom rukom, namjestiti u viši ili niži položaj i postaviti pod kutom od 45 stupnjeva. Osim toga, radi još veće praktičnosti, prekrivka za prtljažni prostor na izvlačenje može se pohraniti i kada je pomični pod u višem i kada je u nižem položaju.
Kod verzija s dodatkom Intelli-Space su kompleti za popravak guma i prvu pomoć pohranjeni u pametnim podnim pretincima kojima se može pristupiti iz prtljažnika ili stražnjeg suvozačevog sjedala. To znači da se do kompleta može doći bez potrebe da se prtljažnik potpuno raspakira.
Peta vrata se automatski otvaraju i zatvaraju pokretom noge ispod stražnjeg branika. I interijer je napravio veliki korak naprijed. Potpuno digitalno sučelje Pure Panel je intuitivno, a većinom funkcija automobila se upravlja putem širokog zaslona osjetljivog na dodir, baš kao na pametnom telefonu.
No, važne postavke kao što je kontrola klime i dalje imaju vlastite fizičke prekidače, što je pametno rješenje je smanjuje distrakciju. Pored toga, nova generacija infotainmenta može se u svim razinama opreme bežično povezati s funkcionalnostima Apple CarPlay i Android Auto. Opcijska prednja ultra-ergonomska sjedala su certificirana su od strane Kampanje za zdravija leđa (AGR).
Nude i široki raspon prilagodbi, od električnog nagiba do elektropneumatske lumbalne potpore, kao i ventilaciju i grijanje. Između ostalih, dodatnu podršku vozači imaju od opcijskih najsuvremenijih sustava pomoći kao što su Intelli-HUD head-up zaslon i Intelli-Drive 2.0.