Automobili.hr
Automobili.hr
1klik logo
  • Home
  • Vijesti
  • Tuning
  • Retro
  • Najčitanije
  • Oglasnik
Piše Mato Pavličević 14.06.2022

Ne čini li vam se nešto poznat? Fiat je predstavio novi Doblò

Peti blizanac iz ponude Stellantisa i suradnje s Toyotom je spreman. Nakon dvije uspješne generacije, i 20 godina proizvodnje Doblò više nije samostalni model već derivat zajedničkog “obiteljskog” malog vana. To ujedno znači i da se više ne proizvodi u pogonima turskog Tofasa, već u španjolskom Vigu.

Jedan auto s dva karaktera upravo je predstavljen u svojoj trećoj generaciji. S novim Doblòom u putničkoj verziji Fiat Professional cilja na obitelji, dok je furgon (dostupan kao van ili crew cab) namijenjen profesionalnim korisnicima. Sukladno novoj filozofiji matičnog Stellantisa, van će imati klasične ICE motore i električnu verziju, dok je putnički model dostupan samo kao električni model, E-Doblò.

Stoga, lansiranjem novog E-Doblò-a, Marka nastavlja procese elektrifikacije započete posljednjih godina: Fiat do 2024. ima za cilj ponuditi električnu verziju svakog novog modelu u Europi i imati potpuno električnu ponudu od 2027. Nadalje, električni Doblò je treći električni model za Fiat, nakon debija New 500 i E-Ulysse, i treće je električno vozilo za Fiat Professional, nakon E-Ducata i E-Scuda.

U putničkoj verziji, moći će, kažu, zadovoljiti potrebe cijele obitelji (uključujući i „krznene prijatelje“), zahvaljujući prilagodljivosti, te kapacitetu vuče od 750 kg. Može biti opremljen i prozorom na vratima prtljažnika koji se zasebno otvara (Magic Window). Njegove dimenzije (dug je 4,4 metra), nude savršenu agilnost u gradskoj vožnji, dok unutarnja konfiguracija s tri pojedinačna sjedala u drugom redu, koja se mogu preklopiti kako bi se povećao kapacitet prtljažnika, jamči maksimalnu svestranost i prostranost.

Kako bi bio potpuno siguran, Isofix sustav, standardizirani sustav pričvršćivanja dječjih sjedala, standardno dolazi na sva tri stražnja sjedala. Kako bi se dodatno poboljšala njegova svestranost, dodatno će imati Magic Top, krov s prozorima koji pruža više prostora u pretincima za odlaganje, a ima i uzdužni prozirni pretinac. Posebno je praktična krovna polica koja je dostupna ne samo iznutra, već i s vanjske strane vozila.

Tu je i opcijska značajka Magic View koja olakšava parkiranje zahvaljujući kameri od 180° koja pruža potpuni pregled onoga što se nalazi izravno iza vozila. Radio 8’’ DAB također će biti standardni sadržaj za poboljšanje multimedijalnog iskustva. Novi E-Doblò debitira s posebnim izdanjem koje uključuje krovne nosače, Magic Window, 16-inčne alu felge i ekskluzivnu Mediterraneo plavu boju. Kompletni detalji o ostalim paketima opreme bit će dostupni u narednim mjesecima.

Novi E-Doblò opremljen je elektromotorom od 100 kW (136 KS) i 20 Nm, dok baterija od 50 kWh omogućuje više od 280 km autonomije prema WLTP ciklusu. Najveća brzina je limitirana na 130 km/h. Osim toga, verzija s nultim emisijama nudi “Quick Charge Mode” punjenja snage do 100 kW, koji omogućuje punjenje istosmjernom strujom do 80 % baterije u samo 30 minuta.

Ugradnja baterijskog paketa nije uvjetovala nikakve strukturne promjene na vozilu; električni Doblò je dostupan u istim dimenzijama, značajkama i konfiguracijama kao i verzije s motorima s unutarnjim izgaranjem (ICE). Vozač može birati između različitih načina rada: Normal, Eco i Power. Svaki način rada mijenja odziv vozila u vožnji, poboljšavajući i optimizirajući performanse: “Normalno” se preporučuje za vožnju u redovnom prometu; “Eco” poboljšava potrošnju goriva, a “Power” poboljšava vršnu snagu vozila. Opremljen je aktivnim sigurnosnim i sustavima asistencije, pa cjelokupni paket ukupno ima 17 sigurnosnih značajki i sustava ADAS (Napredni sustavi pomoći vozaču), koji ga stavljaju na vrh segmenta.

Standardno se na verziji Passenger dobije automatsko prepoznavanje prometne signalizacije, aktivna sigurnosna kočnica koja se aktivira kako bi se smanjio rizik od sudara; Lane Keeping Assist, koji upozorava vozača ako vozilo napusti traku i zatim postupno vraća vozilo u ispravan položaj, te upozorenje na umor vozača. Posebno koristan je head-up displej. Doblò nakon 20 godina seli iz Turske, od sad će se proizvoditi u tvornici Stellantisa u Španjolskoj (Vigo). Na objavu ove vijesti dionice Tofasa su odmah pale za sedam posto…

 

 

Podijeli s frendovima!

Mato Pavličević
Nesuđeni dizajner automobila skrasio se u autonovinarstvu koje je, tvrdi, posao koji je htio raditi otkad je kao klinac pročitao prvi tekst Martina Česenja. I to nije sve, bakin kristal i porculan po vitrinama ustupio je mjesto njegovoj kolekciji od oko 1100 modela automobila, kamiona, autobusa...
Pročitaj moje druge članke

*Svi tekstovi odražavaju osobne stavove autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala.

<

Najčitanije

ADRIATIC Osiguranje

Najnovije vijesti

Piše: Niko Poznat

Yugo se vraća: Retro hit iz 80-ih ponovno na cestama

Piše: Niko Poznat

Oakland True Blue Six slavi svoj 100. rođendan u Otočcu

Piše: Niko Poznat

VIDEO: Porsche 911 GT3 s ručnim mjenjačem ovladao Nürburgringom: 6:56.294 minute!

Piše: Niko Poznat

Hrvatski kupci trebali bi biti oprezniji s rabljenim automobilima uvezenim iz Slovenije, Poljske i Italije

Piše: Niko Poznat

Prelazak na ljetne gume: kada i zašto staviti ljetne gume

Piše: Niko Poznat

Što boja automobila govori o karakteru njegovog vlasnika?


klik.hr

Stari mobiteli koje su imali brojni Hrvati danas vrijede bogatstvo: Provjerite svoje ladice
Nutricionistica otkrila kako efikasno ukloniti pesticide s povrća i voća: "Potreban vam je samo ovaj sastojak"
Dečko se podvrgnuo najekstremnijoj dijeti ikad: "100 sati sam gladovao, pazite što mi se sve dogodilo"
Kako prijeći s jednog posla na drugi?
  • Oglašavanje
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Cookie policy
Automobili.hr © 2025. 4KA Media Group d.o.o. Sva prava pridržana