Automobili.hr
Automobili.hr
1klik logo
  • Home
  • Vijesti
  • Retro
  • Tuning
  • Najčitanije
  • Oglasnik
Piše Dean Štrlek 16.11.2014

Rimac povećao vrijednost kompanije za 70 milijuna eura

Mladi automobilistički entuzijast Mate Rimac, sudjelovao je na IBM-ovom forumu od 29.-30-10. ove godine te dao priliku novinarima da poslože buduću sliku tvrtke Rimac automobili.

Predstavljanje Concept_One 2011. godine.
Predstavljanje Concept_One 2011. godine.
foto: automotivedesignconference.com

Rimac Concept One je električni sportski automobil  visokih performansi dizajniran i proizveden u hrvatskom poduzeću Rimac Automobili.  Concept One uz ukupnu snagu od  1088 KS, ubrzanje 0-100 km / h koje postiže za 2,8 sekundi je opisan kao prvi svjetski električni super-automobil  koji je u 2013. postigao najveće ubrzanje među električnim automobilima i doseže čak do 500km udaljenosti sa jednim punjenjem. Cijena ovog hrvatskog električnog bolida je oko 700.000 eura.

“U sljedećih godinu dana planiramo zaposliti još  150 ljudi, a u najavi je i novi model” – rekao je Mate Rimac osnivač tvrtke i vlasnik Concept One, najbržeg električnog automobila na svijetu.

Plan im je plasirati Concept  One na barem tri kontinenta, a u 2015. isporučiti tri ili četiri komada te razvijati nove modele i tehnologiju.

Futuristički dizajn predvodi novu eru električnih super-automobila.
Futuristički dizajn predvodi novu eru električnih super-automobila.
foto: rimac-automobili.com

Kako navodi portal Lider, nakon milijunskih ulaganja od stranih investitora koje se dogodilo ove godine, poduzeće i nadalje želi povećavati proizvodnju i konstantno poboljšavati tehnologiju koja je zaslužna za najbrži super automobil među električnom konkurencijom. Procjene ulagnja u ovu tvrtku su dosegle vrtoglavih 70 milijuna eura.

Rame uz rame bolid Formula-e i Concept_One.
Rame uz rame bolid Formula-e i Concept_One.
foto: rimac-automobili.com

SLUŽBENO VOZILO FORMULA-E UTRKA

Uspješnost i ugled Rimac automobila potvrđuje i nedavno sklopljena suradnja s Formula-E organizacijom koja organizira utrke električnih bolida. Concept One će se tamo naći u ulozi moderatora utrke, kao i za potrebe inspekcije.

Prilikom dogovora o suradnji Rimac je istaknuo: „Racing je uvijek bio pokretač inovacija i to je razlog našeg postojanja. Concept  One  je rođen kao rezultat moje strasti za utrkama i elektronikom. Vjerujemo da će E serija Formula biti inkubator za tisuće inovacija i tehnologije koja će doprinijeti adaptaciji električnog pogonskog sustava u mnogim segmentima. To ima smisla samo za automobil koji  uistinu grli mogućnosti tehnologije i  sudjeluje u organizaciji. Concept One već danas pokazuje ono što budućnost može učiniti. Naše snažno partnerstvo s Formula E organizacijom je jedinstvena prilika da gurnemo granice još dalje. ”

Marketinški dorađen za potrebe članova organizacijskog tima formule-e.
Marketinški dorađen za potrebe članova organizacijskog tima formule-e.
foto: fiaformulae.com

GREYP- MOTOR/BICIKL

Osim entuzijazma mladih obrazovanih ljudi vezanih za Concept One, u poduzeću ne kriju zadovoljstvo prodajom svojih električnih bicikala Greyp. Projekta koji je unutar ovog poduzeća još uvijek novost iako je i on već dosta zastupljen na tržištu.

Greyp G12 "moto-bicikl" sa jednim punjenjem baterije doseže i do 120km udaljenosti.
Greyp G12 “moto-bicikl” sa jednim punjenjem baterije doseže i do 120km udaljenosti.
foto: jutarnji.hr

Greyp-ov  cilj je razvijati i proizvoditi ultimativne električne bicikle, poboljšavajući korisničko iskustvo i tehnologiju.

Greyp G12 je otpočetka dizajniran kako bi mogao povezati biciklistički, ali i motoristički svijet ovisno kada je vama to potrebno. U tom zadatku istaknute su mnoge značajke koje predvode u svijetu tehnologije i elektronike.

Otiskom prsta pokreće se digitalizirani sustav za upravljanje svih funkcija.
Otiskom prsta pokreće se digitalizirani sustav za upravljanje svih funkcija.
foto: automanija.com

Inovativne karakteristike kojima se Greyp može pohvaliti prepoznate su izvan naših granica, a osim otiska prsta kojim se aktivira električni dio vozila, način vožnje pripremljen je za svaku vrstu terena.

Zbog dosega od 120km sa jednim punjenjem baterije nema potrebe za pedaliranjem ako se ne želite znojiti.  Regenerativni način kočenja koji pritiskom kočnice obnavlja potrošeni dio baterije.  Sve to budi interes entuzijasta ovakvog načina vožnje koji bi trebao zaintrigirati i širu publiku, čak i one koji do sad nisu imali prilike okušati se  u sličnoj kombinaciji vožnje.

Vjerujemo da će poduzeće Rimac u narednim godinama još više proširiti svoje poslovanje i iznenaditi s još boljim dostignućima.

 

Podijeli s frendovima!

Dean Štrlek
Automobilistički entuzijast, od ranih dana prati informacije iz svijeta automobilske industrije, a primarno izdvaja dizajn.
Pročitaj moje druge članke

*Svi tekstovi odražavaju osobne stavove autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala.


Najčitanije

Piše: Matija Kovačić

SAVJETI: Kako ispravno mijenjati brzine – smijemo li, ili ne smijemo preskakati stupnjeve na mjenjaču?

Piše: Niko Poznat

Vraćanje kilometraže – Kako im stati na kraj!?

Piše: Vanja Mirosavljević

Zbog ovih ljudi danas imamo treće stop svjetlo na automobilu!

Piše: Filip Gvozdanović

10 legendarnih sponzorstava trkaćih automobila

ADRIATIC Osiguranje

Najnovije vijesti

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Najluđi (moderni) konceptni automobili svih vremena – 6. dio

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Najluđi (moderni) konceptni automobili svih vremena – 5. dio

Piše: Niko Poznat

Otkrivamo: Zašto Hrvati voze najstarije automobile u Europi?

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Najluđi (moderni) konceptni automobili svih vremena – 4. dio

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Najluđi (moderni) konceptni automobili svih vremena – 3. dio

Piše: Niko Poznat

Najavljeno veće poskupljenje goriva. Ovo su cijene koje se očekuju


  • Oglašavanje
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Cookie policy
Automobili.hr © 2023. 4KA Media Group d.o.o. Sva prava pridržana