Što je to patentirao Chevrolet za novu Corvettu
Što god General Motors ima u planovima, izgleda da bi se najbolji svjetski superautomobili trebali početi brinuti.
Chevrolet Corvette C7 koliko je na tržištu samo izvlači osmijehe na lica mnogih fanova, novinara i svih ostalih zaljubljenika u vožnju i američke automobile. Najnovija generacija Corvette se za General Motors pokazala sigurno pobjednikom, pogotovo jer izvlači najbolje performanse kao i konkurencija, ali za upola manje cijene. Inženjeri, nakon Z06 inačice nisu imali mnogo vremena za slaviti, pa tako CarBuzz piše da već rade na track izdanju C7-ice.
Nadolazeće posebno izdanje bi tako moglo imati brojna aerodinamična poboljšanja, možda veću snagu od Z06 te s većim ugađanjima ovjesa i tehnologije kako bi vrijeme krugova na stazi bilo još bolje. AutoGuide je tako saznao da se radi o aktivnoj aerodinamici. Sustav bi tako trebao sadržavati aktivnu rešetku hladnjaka, spojler koji se može automatski podesiti, pomične difuzore i usisnike za zrak.
Najzanimljivije tehnološko rješenje je sustav kontrole visine koji povećava ili smanjuje visinu vozila u skladu s onim što računalo misli da je najbolje za prolazno vrijeme ili je važno za optimalni položaj aerodinamičnog hardvera. Chevrolet ne želi kopirati grešku dodavanja hrpetine aerodinamične opreme kao Viper ACR, pa će vjerojatno implementirati ove mjere kako bi podigao Corvettu malo bliže statusu superautomobila.
AutoGuide promjene na Corvetti uspoređuje s Lamborghinijevim Huracanom Performante, čija je izvedba uspjela smanjiti vrijeme kruga za pola minute od standardnog Huracana. Nova Corvette ZR1 bi trebala koštati upola manje nego Huracan Performante, ali ostaje nam vidjeti hoće li uzeti titulu najbržeg serijskog automobila na Zelenom paklu.