Škoda Slavia uskoro stiže na tržište nesvrstanih
Nakon lansiranja modela Kushaq, Škoda nastavlja proizvodnu kampanju za indijsko tržište. Najnoviji model češkog proizvođača automobila, Slavia, upotpunjuje njihov asortiman limuzina i nudi izdašnu količinu prostora, što je tipično za tu marku.
Volkswagen grupa ulaže milijardu eura u projekt INDIA 2.0 koji vodi Škoda Auto. Nova limuzina srednje veličine bit će ponuđena s izborom od dva snažna i učinkovita TSI motora od 115 i 150 KS, kao i nizom sveobuhvatnih sigurnosnih značajki koje uključuju do šest zračnih jastuka i brojne sustave pomoći. Standardno dolazi sa ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa. Automatski mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa je opcionalan za 1,0-litreni TSI, dok 1,5-litreni TSI također može biti uparen sa sedam-stupanjskim DSG-om. Slavia je duga 4.541, široka 1.752 i visoka 1.487 mm, dok međuosovinski razmak iznosi 2.651 mm.
Iako ga njegove kompaktne vanjske dimenzije čine savršenim za gradove, ovaj potpuno novi automobil također je idealno prikladan za svakodnevnu obiteljsku upotrebu zahvaljujući izdašnoj unutrašnjosti tipičnoj za tu marku. Kamuflaža za testna vozila je djelo indijskog dizajnera. U sklopu natječaja koji je raspisala Škoda Auto India pristiglo je više od 200 motiva, a za finalni krug odabrano je pet kreacija. Žiri – Gurpratap Boparai, generalni direktor ŠKODA AUTO Volkswagen India Private Limited, Zac Hollis, direktor brenda ŠKODA AUTO India, i Oliver Stefani, šef dizajna ŠKODA – odabrao je obloge koje je kreirao Shreyas Karambelkar, koji je za svoj rad osvojio putovanje u Prag i susret s Oliverom Stefanijem.