Automobili.hr
Automobili.hr
1klik logo
  • Home
  • Vijesti
  • Tuning
  • Retro
  • Najčitanije
  • Oglasnik
Piše Matija Kovačić 14.08.2023

Podsjetnik na legendarni NSU TT-S

NSU TT-S na tržištu je debitirao 1967. godine kad je slovio za jednog od sportskijih modela tog doba. Sa svojim 1.0 motorom koji je razvijao 70 konjskih snaga, ubrzanje od 0-100 km/h postigao je za nevjerojatnih 12.3 sekundi što danas čak i neki relativno noviji modeli ne mogu.

NSU i dan danas juri trkačim stazama u nešto poboljšanoj verziji
foto: bright-cars

NSU TT-S na tržištu je debitirao 1967. godine kad je slovio za jednog od sportskijih modela tog doba. Sa svojim 1.0 motorom koji je razvijao 70 konjskih snaga, ubrzanje od 0-100 km/h postigao je za nevjerojatnih 12.3 sekundi što danas čak i neki relativno noviji modeli ne mogu. Najveća brzina koja se mogla postići u ovom oldtimeru bila je 160 km/h. Zbog svojih performansi, TT-S je često sudjelovao u različitim utrkama pa je tako u periodu između 1967. godine i 1976. godine osvojio čak 29 nacionalnih prvenstava kako u Europi tako i u Sjevernoj Americi.

TT-S ima sedan karoseriju s trojim vratima. Osim stražnjeg pogona ima četverobrzinski ručni mjenjač koji je uparen s već navedenim benzinskim motorom od 70 konjskih snaga koji troši 8.4 litre na 100 km. Masa samog TT-S iznosi 700 kilograma, a u razdoblju od 1967. godine do 1971. godine kada je proizvodnja prestala ukupno je proizvedeno 2.405 primjeraka ovog modela.

NSU i dan danas juri cestama
foto: bright-cars

Međutim, model TTS nije jedini koji dolazi iz ove bivše zapadnonjemačke tvornice. Jednom davno tvornica NSU nudila je modele Prinz I, II, III, Sport Prinz, Prinz 4, Prinz 1000/1000 C/TT/TT-S. Važno je spomenuti i to da je model Prinz bio rađen u bivšoj Jugoslaviji u tvrtki PRETIS. 1969. godine VW kupuje NSU te iz modela koje je tvrtka nudila na tržištu razvija danas megapopularne modele poput Pola. Još jedna od važnih stvari jest ta da je NSU Prinz prethodnica još jedne legende, Audi 50.

NSU TT, brat slavljenika TT-S
foto: autobild

Podijeli s frendovima!

Matija Kovačić
Ljubitelj brzih automobila i sigurne vožnje. Od ranih dana prati tehnološki razvoj automobilske industrije.
Pročitaj moje druge članke

*Svi tekstovi odražavaju osobne stavove autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala.


Najčitanije

Piše: Vanja Mirosavljević

TOP 10 najčudnijih off-road vozila

Piše: Vanja Mirosavljević

TOP 10 automobila s najgorim proporcijama

ADRIATIC Osiguranje

Najnovije vijesti

Piše: Eni Pavlić

Nissan Micra K10 Super Turbo – Poslastica iz Japana

Piše: Niko Poznat

Automobili s vraćenom kilometražom u Hrvatskoj mogu koštati i 21% više od svoje prave vrijednosti

Piše: Vanja Mirosavljević

Zašto postoje automobilske trube?

Piše: Niko Poznat

HUAS: Građanima treba ograničiti kupovinu motornog ulja na litru ili dvije

Piše: Mato Pavličević

Kako zimi postići što veći domet električnim automobilom?

Piše: Niko Poznat

Dani tehničke ispravnosti vozila: Besplatna provjera za sigurniju vožnju


  • Oglašavanje
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Cookie policy
Automobili.hr © 2023. 4KA Media Group d.o.o. Sva prava pridržana