Podsjetnik na legendarni NSU TT-S
NSU TT-S na tržištu je debitirao 1967. godine kad je slovio za jednog od sportskijih modela tog doba. Sa svojim 1.0 motorom koji je razvijao 70 konjskih snaga, ubrzanje od 0-100 km/h postigao je za nevjerojatnih 12.3 sekundi što danas čak i neki relativno noviji modeli ne mogu.
NSU TT-S na tržištu je debitirao 1967. godine kad je slovio za jednog od sportskijih modela tog doba. Sa svojim 1.0 motorom koji je razvijao 70 konjskih snaga, ubrzanje od 0-100 km/h postigao je za nevjerojatnih 12.3 sekundi što danas čak i neki relativno noviji modeli ne mogu. Najveća brzina koja se mogla postići u ovom oldtimeru bila je 160 km/h. Zbog svojih performansi, TT-S je često sudjelovao u različitim utrkama pa je tako u periodu između 1967. godine i 1976. godine osvojio čak 29 nacionalnih prvenstava kako u Europi tako i u Sjevernoj Americi.
TT-S ima sedan karoseriju s trojim vratima. Osim stražnjeg pogona ima četverobrzinski ručni mjenjač koji je uparen s već navedenim benzinskim motorom od 70 konjskih snaga koji troši 8.4 litre na 100 km. Masa samog TT-S iznosi 700 kilograma, a u razdoblju od 1967. godine do 1971. godine kada je proizvodnja prestala ukupno je proizvedeno 2.405 primjeraka ovog modela.
Međutim, model TTS nije jedini koji dolazi iz ove bivše zapadnonjemačke tvornice. Jednom davno tvornica NSU nudila je modele Prinz I, II, III, Sport Prinz, Prinz 4, Prinz 1000/1000 C/TT/TT-S. Važno je spomenuti i to da je model Prinz bio rađen u bivšoj Jugoslaviji u tvrtki PRETIS. 1969. godine VW kupuje NSU te iz modela koje je tvrtka nudila na tržištu razvija danas megapopularne modele poput Pola. Još jedna od važnih stvari jest ta da je NSU Prinz prethodnica još jedne legende, Audi 50.