Pred 70 godina je u Dortmundu osnovan prvi Porsche club
Prvi Porsche club osnovan je 26. svibnja 1952. dok danas u svijetu postoji više od 700 Porsche klubova s više od 240.000 članova u 86 zemalja. Ovaj globalni ekosustav klubova bez premca je u automobilskoj industriji i po svom obliku i po veličini.
U svibnju 1952., samo dvije godine nakon prve isporuke Porschea u Njemačkoj, kupci su udružili snage kako bi formirali ono što je danas Porsche club Westfalen (iako je njegov izvorni naziv bio Westfälischer Porsche club Hohensyburg). Prvi međunarodni klub izvan Njemačke osnovan je u Belgiji 1953. godine; dok je Porsche club of America, danas najveći Porsche klub na svijetu, nastao 1955. godine. Broji 145.000 članova!
Svake se godine u svijetu osnuje otprilike pet novih klubova. To su samostalne, neovisne registrirane udruge ili usporedivi pravni oblici i organiziraju ih zajednički i na dobrovoljnoj osnovi njihovi članovi. Stoga svaki klub nudi jedinstveni program i niz usluga – od vožnji i motosporta, preko zajedničkih okupljanja i tehničkih predavanja o vozilima i e-mobilnosti, pa do natjecanja u ljepoti i višednevnih izleta.
Još u ranim godinama prvih ‘krugova prijatelja’, osnivač Porschea Ferry Porsche i Fritz Huschke von Hanstein, koji je u to vrijeme bio direktor utrka, odlučili su spojiti ‘prijatelje Porschea’. Kako su prve grupe proizašle iz zajednice auto utrka, Huschke von Hanstein je uspostavio vezu s tvrtkom i bio aktivan u osnivanju prvog kluba.
Godine 1956. on i Ferry Porsche okupili su sve europske i američke kupce na zajedničkoj vožnji, takozvanom Porsche reliju. Bio je to prvi Porsche susret u talijanskom Meranu i početak europskih druženja i vožnji. U godinama koje su uslijedile tamo se redovito sastajalo oko 600 vozila. Ferry Porsche nastavio je prisustvovati “Porsche relijima” u SAD-u sve do kasnijih godina.
To je tradicija koju su dr. Wolfgang Porsche i Hans-Peter Porsche zadržali sve do danas. U međuvremenu je upravljanje klubovima preuzeo Global Community Management tim Porschea kao i uvoznici i njihovi ovlašteni dileri. Kako bi obilježio ovogodišnju obljetnicu, Porsche planira svjetsku kampanju s raznim komunikacijama i događajima pod zastavom ‘Enduring Passion’.
Uz tradicionalne medijske materijale s brendom Porsche, ovo uključuje središnji sadržajni centar (content hub) na kojem članovi Porsche klubova mogu objavljivati svoje osobne i klupske priče. Tvrtka također podržava događaje Porsche klubova kao što su 356 Meeting u Nizozemskoj, Porsche Parade USA i Le Mans Classic.