Polydrops; sve samo ne obična prikolica za kampiranje
Njeni tvorci, Korejci Kyung-Hyun i Jieun Cha stvorili su drugačiji tip kompaktne kamper prikolice za koju kažu kako to nije samo prikolica za kampiranje, već više vlastiti prijenosni privatni prostor s kojim jedno ili dvoje mogu putovati.
Popularne “teardrop” kamp prikolice dobile su ime zbog svog oblika suze, pogotovo kada ih se gleda sa strane. Međutim, mladi korejski par je stvorio drugačiji tip prikolice za kampiranje – onu koja bi mogla biti savršeni dodatak za vaš Tesla Cybertruck (kada jednog dana postane dostupan). A sve je krenulo od vlastite zaljubljenosti u slobodu i kampiranje.
Zabavna činjenica je da korejski duo nije samo koristio ovu prikolicu za putovanja, već su je koristili i kao osobni prostor za učenje na parkiralištu SCI-Arc dok su stjecali diplomski studij, i kao mikro ured dok su razvijali svoje poslovanje u start-up inkubatoru.
Oboje dizajneri, ljubitelji su atraktivnih teardrop prikolica i na svojim putovanjima su isprobali mnoge od njih, koje su ih redom razočarale. Nakon detaljne usporedbe u svim uvjetima zaključili su kako im je kvaliteta prilično niska, posebno ih muče buka i vibracije, dok je nedostatak adekvatne izolacije bio vrlo veliki problem.
Stoga su sve to primijenili u vlastiti dizajn, pa je prvi prototip prikolice Polydrops izašao 2017. godine, težak samo nešto više 0d 300 kilograma. Budući da je 100% ručno izrađena, lagana prikolica omogućila im je da je mogu na putovanjima vući s Jieuninim malim automobilom.
I brzo se pokazalo kako su povukli pravi potez i napravili posao života. Mnogo povratnih informacija uz interes ljudi koje su sreli tijekom putovanja konačno su ih naveli da nakon što diplomiraju uskoče u posao. Tako je nastala serijska prikolica Polydrops koju lako možemo zamisliti jednog dana u budućnosti zakačenu za neko istraživačko vozilo na Marsu.
Dostupna je u dvije verzije, dok je osnova jednaka, relativno je kompaktna, duga 4,14 metara, široka 1,8 m i 1,9 m visoka s postavljenim krovnim nosačem i tendom. Udaljenost od tla prikolice je 0,4 m dok je neovisni ovjes (nema klasičnu osovinu) odličan je za manje idealne ceste i veće brzine.
Izgrađen na aluminijskom okviru, Polydrops je lagan i otporan na hrđu. Osnovna težina za bazu P17 Essential je od 372 do 499 kg, ovisno o ugrađenoj opremi. Ima dobro izoliranu kabinu, s izolacijom debljine do čak 20 cm. Ulaz u spavaći dio je kroz gullwing vrata, gdje putnike dočekuje topla rasvjeta s mogućnošću dodavanja krovnog prozora sa zaštitom od kukaca.
Iznutra i izvana ima dosta prostora za odlaganje stvari, dok je stražnji dio rezerviran za preklopnu čajnu kuhinju. Ovisno o varijanti, na krov se mogu ugraditi solarni paneli, za dodatnu snagu LiFePO4 bateriji od 1,2 kWh. Cjenik počinje od 16.990 dolara za varijantu P17 Essential, koja ima rok isporuke od šest mjeseci. Manje se čeka na potpuno električni model P17A1 koji kreće od 28.990 dolara.