Automobili.hr
Automobili.hr
1klik logo
  • Home
  • Vijesti
  • Tuning
  • Retro
  • Najčitanije
  • Oglasnik
Piše D.P. 15.03.2017

Vrlo zanimljiv RUF u Ženevi prošao ispod radara

Ako spomenemo RUF, Yellowbird i Nurburgring, hoćemo li vas instantno poslati u stanje ekstaze? Čitate ovaj portal, pa ste kao automobilski entuzijast najvjerojatnije upoznati s video-klasikom u kojem se Stephan Rozer hrva s upravljačem i bori s naletima snage fantastičnog twin-turbo motora upakiranog u ono što se u osnovi može opisati kao lijes na kotačima. RUF se ove godine vratio u Ženevu i predstavio duhovnog nasljednika legendarnog modela iz tog video uratka.

Originalan RUF CTR Yellowbird s kraja 1980-ih
Originalan RUF CTR Yellowbird s kraja 1980-ih
foto: AutoWP

Iako se na prvu tako čini, najnoviji proizvod iz RUF-ove radionice koji je krasio njihov izložbeni prostor na spomenutom sajmu nije Porsche 911 star tri desetljeća, ali nećemo nikoga suditi ako pomisli suprotno budući da dizajnom eksterijera automobil to svakako nagovještava. Međutim, istina ne može biti dalje od toga s obzirom na to da je jarko-žuti izložak potpuno novo razvijen automobil koji tek nastoji probuditi duhove prošlosti. Poznavajući originalan CTR prozvan Yellowbird, duhove s prilično zlim namjerama, barem prema onima koji se nisu u stanju uhvatiti u koštac s takvim analognim supersportašem.

RUF CTR '17
RUF CTR ’17
foto: Facebook/RUF Automobile GmbH/Speedhunters

Omjer snage i mase bio je jedan od prioriteta u koji su inženjeri uložili velike napore, a rezultat nije izostao. Naime, masa ovog automobila zajedno s vozačem i svim tekućinama ne bi trebala premašiti 1300 kilograma, a što se tiče snage… snage ima dovoljno. Preciznije, straga smješteni twin-turbo bokser 6-cilindraš obujma 3,6 litara razvija nenormalnih 710 KS pri 6750 o/min i 880 Nm okretnog momenta pri 2750 o/min. Navedene brojke bile bi sulude i za moderan superautomobil s pogonom na sve kotače, automatskim mjenjačem i svom silom elektronike, a sami prosudite što predstavljaju u automobilu sa stražnjim pogonom i ručnim 6-stupanjskim mjenjačem. Znače puno, puno zabave za onoga tko zna rukovati s njim i puno, puno upropaštenog donjeg rublja za onoga tko ne zna. A jedni i drugi zasigurno će ostati impresionirani maksimalnom brzinom s one strane 360 km/h i ubrzanjem do stotke u trajanju oko 3,5 sekundi.

Da se ovdje radi o prilično ozbiljnom stroju na čiji je razvoj RUF samostalno utrošio čak pet godina dijelom dokazuje karbonski monokok u potpunosti konstruiran pod tvrtkinim krovom, koji novi CTR čini prvim automobilom sa straga smještenim motorom, stražnjim pogonom i tako izvedenom konstrukcijom. Nadalje, tu su karbonsko-keramičke kočnice, naplatci od lagane legure sa središnjim vijkom, karoserija ojačana ugljičnim vlaknima i hrpa drugih laganih materijala poput aluminija. Drugim riječima, sve čari modernog svijeta upakirane u recepturu staru nekoliko desetljeća. Vau! Kupci, ili drugim riječima manijaci, koji planiraju naručiti jedan od 30 planiranih primjeraka time će svakako osigurati svoju dozu adrenalina za čitav život.

Za kraj ćemo ostaviti podsjetnik koji demonstrira zašto to mislimo…

Podijeli s frendovima!

D.P.
U jednakoj mjeri zainteresiran za McLaren F1 i Teslu Model X, dvije krajnosti koje auto-industriju čine nepresušnim izvorom zanimljivosti.
Pročitaj moje druge članke

*Svi tekstovi odražavaju osobne stavove autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala.

<

Najčitanije

ADRIATIC Osiguranje

Najnovije vijesti

Piše: Niko Poznat

VIDEO: Luda vožnja u Teksasu: Auto vukao drugo vozilo unatrag – s vozačem unutra!

Piše: Niko Poznat

Predstavljen inovativni sustav za sigurnost gledatelja na automobilističkim natjecanjima

Piše: Niko Poznat

Yugo se vraća: Retro hit iz 80-ih ponovno na cestama

Piše: Niko Poznat

Oakland True Blue Six slavi svoj 100. rođendan u Otočcu

Piše: Niko Poznat

VIDEO: Porsche 911 GT3 s ručnim mjenjačem ovladao Nürburgringom: 6:56.294 minute!

Piše: Niko Poznat

Hrvatski kupci trebali bi biti oprezniji s rabljenim automobilima uvezenim iz Slovenije, Poljske i Italije


  • Oglašavanje
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Cookie policy
Automobili.hr © 2025. 4KA Media Group d.o.o. Sva prava pridržana