Virtualna stvarnost kuca, i ulazi u svijet autoindustrije
Uz hrpu novosti vezanih uz autonomne sustave, proizvođači počinju uvoditi inovacije koje će kupcima omogućiti virtualno razgledavanje svojeg novog limenog ljubimca. Dobrodošli u virtualnu stvarnost!
Kupnja automobila za svakog kupca predstavlja poseban doživljaj. Zamislite samo situaciju u kojoj možete odabranu boju ili paket opreme vidjeti i prije no što uopće kupite auto. Jaguar Land Rover razvija baš takav sustav koji svakom kupcu omogućuje virtualnu šetnju oko automobila prije konačne kupnje. Dotični proizvođač u priči oko virtualne stvarnosti vidi velik potencijal i budućnost prezentiranja izgleda automobila prilikom kupnje, a u sustav planira uvesti sve svoje modele.
Sustav virtualne stvarnosti u početku će zaživjet kod gotovo svih zastupnika diljem SAD-a, a kasnije i kod više od njih 1.500 u svijetu! Novim sustavom Jaguar Land Rover se diferencira od svoje konkurencije i postaje jedan od predvodnika novog trenda. Inače, sustav je testiran prošle godine kod nekolicine ovlaštenih zastupnika i to s modelom Jaguar F-Pace. Kupci su sustavom bili i više nego oduševljeni, a prema službenom priopćenju koje je Jaguar Land Rover izdao tvrtka navodi kako sustav virtualne stvarnosti uvelike olakšava posao svim trgovcima i proces kupnje čini zabavnim.
Nadalje, legendarni proizvođač ističe kako je sustav posložen tako da omogućuje detaljno pregledavanje svih dijelova i mogućnosti koje automobil ima i može. Primjerice, kupac može razgledati gotovo sve dijelove automobila u 360 stupnjeva i slušati prezentaciju na čak 20 različitih jezika!
Unatoč tome čelni ljudi tvrtke naglašavaju kako virtualna stvarnost ne može zamijeniti doživljaj koji kupac ima prilikom izravnog kontakta s automobilom ali uvelike poboljšava iskustvo kupnje. Osim Jaguar Land Rovera o mogućnosti uvođenja ovakvog sustava razmišlja još nekolicina proizvođača, a između kojih se ističe Cadillac koji će sustav testirati u nekoliko salona.