Tata kupi mi TAMO
Tata Motors za Ženevu priprema nešto malo drukčije. Imaju podmarku imena Tamo i pod njome predstavljaju sportski dvosjed koji je nešto posve drukčije od onoga što Tata radi.
U Ženevi će Tata Motors pokazati svoj novi dvosjed sa središnje postavljenim motorom. Neće se zvati nikakvim imenom pod Tata markom, nego su se odlučili na to da to bude posve druga podmarka i nazvali su je Tamo. Ime dotičnog očekivanog modela će navodno biti Futuro.Ta 87. po redu Ženeva će biti mjesto na kojem će se razotkriti konačno pod svjetlom reflektora, znači vrlo skorog 7. ožujka.
Tamo će se, prema priopćenju objavljenom od strane Tata Motors, ponašati poput manjeg startupa te biti okrenut prema okolišu i novim tehnologijama, poslovnim modelima i partnerstvima. Također će Tamo djelovati kao otvorena platforma mrežama s globalnim startup i vodećim tehnološkim kompanijama, kako bi imali pristup trendovima, inovacijama i rješenjima, a za oblikovanje uzbudljivih budućih proizvoda i usluga, tvrde isto u svom priopćenju. Shvatili smo, samo inovacije, budućnost i tako to.
Da objasnimo konačno odabir imena ovog startupa: Tata + Motors = Tamo. Hajde, kad smo već tu, demistificirat ćemo i navodno ime samog tajnovitog modela: Futuro dolazi od FutuReady. Ako samo završili s jezikom možemo na materijale. Ili bolje rečeno, izostanak istih. Poznato je da će zbog cijene biti izbjegnuta upotreba karbonskih vlakana i ikakve egzotike u tom području. Ne smijemo zaboraviti spomenuti šasiju. Nju je, kažu, konstruirao veličina Marcello Gandini:
Proizvodnja će, u ovom slučaju, značiti izradu i izbacivanje svega 250 komada tog novog modela, a prodaja će krenuti negdje od sredine 2018. godine. I naravno, neće se raditi se o nečemu što će pokretati 5,0 litarski motor. Uopće ne, ovdje će ipak motor imati zapreminu od oko 1,2 litara, a maksimalna snaga će biti oko 180 KS. Uz to, bit će to lagan automobil, mediji pišu kako će imati tek oko 800 kg mase.
Ovo nije prvi put u životu da su u Tata Motorsu pokazali neki odvažni koncept. Ne ako se sjetimo Ženeve prije 17 godina s Aria konceptom u roadster i kupe verziji (potonji je uslijedio godinu dana poslije). No, ovaj put valjda misle ozbiljno pod drugim imenom, i to s predviđenim lakonogim vozilom. Živi bili pa vidjeli. A ono što ćemo vidjeti, priča se, će biti nešto nalik Opel Speedsteru.