Najčitaniji auto portal u hrvatskoj - 300.000 čitatelja mjesečno

POWERED BY 1KLIK.HR

Subaru planira tržištu ofenzivu s limitiranim modelima

Poslastica za sve ljubitelje brzine – Subaru je napokon otkrio kako će izgledati novi BRZ i WRX STI

Subaru planira proizvodnju limitiranih verzija svojih modela

Japanski proizvođač već je pokazao i dokazao kako zna proizvesti automobil koji će paliti i žariti cestama. Jedan posljednjih takvih je i BRZ, odnosno WRX STI o kojem je Subaru napokon progovorio i svoje ljubitelje bacio u trans. Nove verzije spomenutih modela bit će ograničene na samo 500 primjeraka, a prema informacijama koje je Subaru dao javnosti prvi primjerak može se očekivati već početkom iduće godine.

Limitirana verzija WRX STI ispod poklopca motora skriva 2.5 litreni boxer motor koji razvija solidnih 310 konjskih snaga. Motor je uparen s 6-brzinskim ručnim mjenjačem koji je dizajniran kako bi zadovoljio i najzahtjevnije. Subaru je razvio i novi usisnik zraka, odnosno ispušnu granu te poduži popis drugih komponenti koje WRX STI pretvaraju u pravu trkaću zvijer, a jedna od njih je i ovjes čije modifikacije uvelike poboljšavaju držanje na cesti i upravljivost.

Kao što je to slučaj kod svih posebnih verzija i ova je prepuna karbonskih vlakana

Što se tiče eksterijera, Subaru je WRX STI ukrasio 19 inča velikim aluminijskim naplatcima i kao što je to slučaj kod većine posebnih inačica hrpom karbonskih vlakana. Atraktivnost stražnjeg djela je dodatno povećana ugradnjom krila, a detalji poput atraktivno izvedenih kočnica zasigurno će privući poglede znatiželjnih prolaznika.

Kad je u pitanju BRZ, Subaru ga je pretvorio agresivca s modificiranom šasijom i motorom koji, za razliku od ostalih, dolazi u atmosferskoj izvedbi. Jednako kao i kod WRX STI, ovjes je prošao kroz modifikacije koje su BRZ učinile znatno stabilnijim. Eksterijer je obogaćen aluminijskim naplatcima veličine 18 inča, modificiran je prednji, odnosno stražnji spojler i naravno ugrađeni dodatci izrađeni od karbonskih vlakana.

Nesumnjivo je kako će ovaj dvojac iz Japana biti pravi hit na tržištu, a čemu ide u prilog i činjenica kako je baš Subaru taj koji je nadmašio neke od svojih najžešćih konkurenata u segmentu automobila s pogonom na sve kotače. Unatoč tome Europa za Subaru i dalje predstavlja teško osvojivu tvrđavu, Subaru polako ali sigurno uzima svoj dio tržišnog kolača. U usporedbi s tržištem SAD-a gdje Subaru plasira gotovo 60% svih svojih modela s pogonom na sve kotače, u Europi ih na godišnjoj razini proda onoliko koliko u SAD-u na mjesečnoj. Očito je kako Europa i dalje više simpatizira svoje proizvođače.