Automobili.hr
Automobili.hr
1klik logo
  • Home
  • Vijesti
  • Tuning
  • Retro
  • Najčitanije
  • Oglasnik
Piše Anita Juranović 06.01.2017

Škoda stvarno voli facelift

Kada je riječ o kozmetičkim izmjenama, Škoda ne miruje. Octavia RS i Scout su dočekali 2017. godinu lagano izmijenjenih izgleda.

faceliftovi Škodini svagdašnji
foto: Skoda-Auto

Nedugo nakon restilizirane Škode Octavije, o kojoj bi se dalo (opet) potrošiti koju riječ čuđenja, na red dolaze i drugi. Octavia RS, na primjer. I eto, upravo se bazira na spomenutom Octavia restiliziranom modelu. Što je, tu je. I što onda nudi ta faceliftirana RS izvedba? Pa najsnažniji model do sada, za početak. Sam vrh ponude. A to nije malo. Dolazit će u dvije izvedbe, limuzinskoj i karavanskoj.

RS limuzina
foto: Skoda-Auto

Motori će biti četverocilindarski. Malo snažniji benzinski motor se može pohvaliti s 230 KS, dok dizelski razvija 184 KS. Maksimalna brzina je 250 km/h (ili 232 u drugoj verziji), a okretaji su maksimalno 350 Nm, odnosno 380. Što se izvanjske „ljepote“ tiče, očekuje nas šira maska hladnjaka proširena dodatnim svjetlima. Širi su i usisnici zraka. LED svjetla posvuda daju na osvježenosti izgleda (i dolaze i na stražnje tablice), a na stražnjem dijelu se ističe spojler. Primjećuje se i crni difuzor zraka s crvenom trakom koja slijedi njegovu gornju liniju.

limuzina i iz drugog kuta
foto: Skoda-Auto

Za razliku od prednjeg dijela eksterijera koji uvijek pobudi podijeljena mišljenja, oko unutrašnjosti se ne vode toliki verbalni ratovi. A i zašto bi kad uvijek ispadne poboljšanije. Unutrašnjost se crni i pruža svoja elegantno izvedena sportska sjedala. Nemamo slika, ali vijesti najavljuju uz kombinaciju kože i tkanine također dostupnu alkantara izvedbu. Osim prigodnih osvjetljenja nisu ni ovaj put zaboravili na Simply Clever rješenja s dostupnim kišobranom i prijenosnom LED lampom.

no ima i karavan
foto: Skoda-Auto
kao i iz drugog kuta
foto: Skoda-Auto

RS ima niži sportski ovjes (za 15 mm), šire stražnje kotače (za 30 mm) te isto tako crvene kočne čeljusti. Felge od 17 inča su dostupne i u 18 i 19-inčnoj verziji.

Ne bi bilo u redu zaboraviti spomenuti i Scout model te njegove kozmetičke zahvate. Ova nova verzija se i dalje temelji na karavanskoj verziji Octavije. Od onog bitnog je potrebno naglasiti da pored 30 mm višeg odstojanja od tla ima i dodatne zaštitne elemente na vanjskom dijelu, zatim krovni nosači pa elektronsko zaključavanje diferencijala te bogatija oprema.

novi Acout
foto: Skoda-Auto

Naravno, očigledno kao i kod drugih inačica „uljepšane“ Octavije – i Scoutu je dodan izmijenjen prednji dio ukrašen novim modernim LED osvjetljenjima. Dotjerana je i maska po uzoru na Superb. Uz to, neke manje izmjene su doživjela i svjetla za maglu, kao i stražnja svjetla, ali i unutrašnjost . Za tu spomenutu unutrašnjost je ponuđen novi moderni infotainment sustav s 8.0 (ili 9.2) inča po pitanju zaslona. Baš kao i volan s grijanjem koji može doći kao opcija.

Scout za 2017. godinu
foto: Skoda-Auto

Ne treba zaboraviti da je Škoda Octavia karavan imao prtljažnik zapremnine 610 litara (ili ipak 1740 li s preklopljenim stražnjim sjedalima) pa će to vrijedi i za novu Scout verziju.

Ako se sjetimo obazirati na situaciju pod haubom, 2.0 TDI od 135 KS je sada združen sa sedmerostupanjskim DSG mjenjačem s dvostrukom spojkom pa se konjske snage kreću u brojkama od 180, odnosno 184 KS.

To je sasvim dovoljno detalja, a start prodaje tog Škoda modela je zakazan početkom ove godine.

Scout i pozerluk
foto: Skoda-Auto
sa svih strana
foto: Skoda-Auto
i iz daljina
foto: Skoda-Auto

Podijeli s frendovima!

Anita Juranović
Drugi auto joj je metla, ali stvarno, jer je rođena na Noć vještica. Kako je ljubitelj svega neobičnoga, to se odnosi i na svijet automobila. No dosta o njoj, ajmo sad malo o tuđim autima.
Pročitaj moje druge članke

*Svi tekstovi odražavaju osobne stavove autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala.

<

Najčitanije

ADRIATIC Osiguranje

Najnovije vijesti

Piše: Niko Poznat

Renault predstavlja robusni koncept Renault 4 Savane 4×4 s pogonom na sve kotače

Piše: Niko Poznat

Renault Mégane: Trideset godina inovacija i uspjeha u kompaktnoj klasi

Piše: Niko Poznat

VIDEO: Luda vožnja u Teksasu: Auto vukao drugo vozilo unatrag – s vozačem unutra!

Piše: Niko Poznat

Predstavljen inovativni sustav za sigurnost gledatelja na automobilističkim natjecanjima

Piše: Niko Poznat

Yugo se vraća: Retro hit iz 80-ih ponovno na cestama

Piše: Niko Poznat

Oakland True Blue Six slavi svoj 100. rođendan u Otočcu


  • Oglašavanje
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Cookie policy
Automobili.hr © 2025. 4KA Media Group d.o.o. Sva prava pridržana