Automobili.hr
Automobili.hr
1klik logo
  • Home
  • Vijesti
  • Tuning
  • Retro
  • Najčitanije
  • Oglasnik
Piše Ivan IGloo Gluhak 09.02.2015

Predstavljen je set dodataka za Porsche 911 Turbo

…i Porsche 911 Turbo S.

Porsche 911 Turbo S i aerodinamički paket dodataka koji je upravo izašao
Porsche 911 Turbo S i aerodinamički paket dodataka koji je upravo izašao

Bla, bla, bla…Porsche 911…bla, bla, bla…Turbo…bla,bla,bla…hrpa konja i pogon na sva četiri kotača…trt, trt, trt…tradicija i kvaliteta…ajme majko.
Iako sam s Porscheom 911 zaluđen još od malih nogu i dotični predstavlja jedan od rijetkih automobila koje i dan-danas obožavam (pogotovo u Turbo-verziji), moram priznati da mi konstantan dotok informacija vezan uz ovaj automobil usprkos izraženim afinitetima već ide na jetra.

Porsche 911 Carrera GTS Cabriolet
Porsche 911 Carrera GTS Cabriolet
foto: Motor Authority

Naime, čas izlazi nova Carrera, pa zatim stižu informacije o Cabriolet-verziji Carrere. Onda odjednom Carrera više nije dovoljna sama po sebi, pa stižu vijesti o revolucionarnoj Carreri S…prvo s krovom, pa onda bez njega. U međuvremenu kreće priča oko GT3-verzije modela, pa su onda praktički paralelno svi u Porscheu van pameti zbog izlaska Carrere GTS koja srećom na tržište istovremeno dolazi u svim planiranim verzijama. Onda priča zaokreće za dva i četvrt stupnja, te Porsche ponovno u medije baca najave oko uskrsnuća Targe, pa ubrzo slijedi i predstavljanje automobila s najkompliciranijim pokretnim krovom na svijetu.

Uglavnom, jedan automobil – tisuću verzija i svaka se predstavlja posebno. To se zove držanje medija u napetosti na Porscheov način.

Porsche 911 GT3
Porsche 911 GT3
foto: Porsche Press Release

Naravno, u cijeloj je priči namjerno izostavljen Porsche 911 Turbo, koji je također dobio hrpetinu medijskog prostora, a zatim je Porsche toj slavnoj varijaciji na temu 911-ice dodao i „S“ kao slovo. Tu naravno nastaje kaos, sante leda se još brže tope, a pčele diljem svijeta dogovaraju masovna samoubojstva, jer se 911 Turbo i Turbo S svijetu predstavljaju poput revolucije i pošasti istovremeno.

No s vremenom su se pčele smirile, sante leda su usporile topljenje, a mediji su se okrenuli dijelu auto-industrije koji s Porscheom nema nikakve veze, pa se po tom pitanju moralo nešto napraviti, kako bi 911 i dalje plijenio pozornost medija i u Porscheove salone navlačio kupce željne zabave, adrenalina i besplatnog usputnog seksa.

Ovako dorađen, Porsche 911 Turbo S na fotografiji izgleda poput igračke
Ovako dorađen, Porsche 911 Turbo S na fotografiji izgleda poput igračke

U toj maniri se upravo objelodanilo kako je Porsche za 911 Turbo i Turbo sa slovom viška razvio set aerodinamičkih dodataka uspomoć kojih bi vlasnici tako dorađenih 911-ica s umjetnim disanjem mogli uživati u čak 150 kilograma dodatnog pritiska prema cesti (ili stazi). Wow! Eto nove revolucije za 911 na pomolu, i to u obliku dodatnih sila koje su u stanju pritisnuti automobil na cestu kad se vlasniku divlja.

Sam set dodataka sastoji se od manje-više klasičnih dijelova poput spojlera, dodataka prednjem i stražnjem braniku, te pokojeg otvora koji od 911-ice radi automobil koji je spreman još jače prkositi zakonima fizike, no izuzev toga revolucije zapravo i nema. S druge strane, ono čega ima jest činjenica da uz ovaj set aerodinamičkih dodataka dolazi i dodatna atraktivnost, a u tom segmentu ovako dorađena 911-ica doista izgleda odlično.

Samo jedan detalj s kojim 911 Turbo može izgledati i funkcionirati još bolje
Samo jedan detalj s kojim 911 Turbo može izgledati i funkcionirati još bolje

Presedan cijeloj priči ovaj puta je i cijena, koja za razliku od dosadašnjih pokušaja reklamiranja takvih detalja nije skrivena u ladici djelatnica u odjelu financija, već je objelodanjena u sklopu iste najave. Dotična iznosi 5,355 eura za tvornički ugrađene i polakirane dijelove, odnosno ukoliko ste završili s besplatnim i usputnim seksualnim radnjama, te želite malo vremena provesti u garaži, cijena ovog seta dodataka iznosi 4,879 eura.

Nisam siguran, no prije nego netko od domaćih „poduzetnika“ postavi to pitanje, mislim da se radi o cijeni „za keš“ i da opcija na 24 rate bez kamata ne postoji, ma o kojoj kartici da se radilo. Uglavnom, toliko o tome.

Uživajte u pogledu na fotografije.

Platiti oko 5,000 eura za dodatke na ovakav automobil doista se ne čini puno
Platiti oko 5,000 eura za dodatke na ovakav automobil doista se ne čini puno

Podijeli s frendovima!

Ivan IGloo Gluhak
Dizajner, fotograf, tekstopisac i ovisnik o svijetu automobila od svoje treće godine života. Ponekad ljut, ponekad tvrdoglav, ali uvijek bez dlake na jeziku.
Pročitaj moje druge članke

*Svi tekstovi odražavaju osobne stavove autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala.

<

Najčitanije

ADRIATIC Osiguranje

Najnovije vijesti

Piše: Niko Poznat

VIDEO: Luda vožnja u Teksasu: Auto vukao drugo vozilo unatrag – s vozačem unutra!

Piše: Niko Poznat

Predstavljen inovativni sustav za sigurnost gledatelja na automobilističkim natjecanjima

Piše: Niko Poznat

Yugo se vraća: Retro hit iz 80-ih ponovno na cestama

Piše: Niko Poznat

Oakland True Blue Six slavi svoj 100. rođendan u Otočcu

Piše: Niko Poznat

VIDEO: Porsche 911 GT3 s ručnim mjenjačem ovladao Nürburgringom: 6:56.294 minute!

Piše: Niko Poznat

Hrvatski kupci trebali bi biti oprezniji s rabljenim automobilima uvezenim iz Slovenije, Poljske i Italije


  • Oglašavanje
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Cookie policy
Automobili.hr © 2025. 4KA Media Group d.o.o. Sva prava pridržana