Predstavljen je set dodataka za Porsche 911 Turbo
…i Porsche 911 Turbo S.
Bla, bla, bla…Porsche 911…bla, bla, bla…Turbo…bla,bla,bla…hrpa konja i pogon na sva četiri kotača…trt, trt, trt…tradicija i kvaliteta…ajme majko.
Iako sam s Porscheom 911 zaluđen još od malih nogu i dotični predstavlja jedan od rijetkih automobila koje i dan-danas obožavam (pogotovo u Turbo-verziji), moram priznati da mi konstantan dotok informacija vezan uz ovaj automobil usprkos izraženim afinitetima već ide na jetra.
Naime, čas izlazi nova Carrera, pa zatim stižu informacije o Cabriolet-verziji Carrere. Onda odjednom Carrera više nije dovoljna sama po sebi, pa stižu vijesti o revolucionarnoj Carreri S…prvo s krovom, pa onda bez njega. U međuvremenu kreće priča oko GT3-verzije modela, pa su onda praktički paralelno svi u Porscheu van pameti zbog izlaska Carrere GTS koja srećom na tržište istovremeno dolazi u svim planiranim verzijama. Onda priča zaokreće za dva i četvrt stupnja, te Porsche ponovno u medije baca najave oko uskrsnuća Targe, pa ubrzo slijedi i predstavljanje automobila s najkompliciranijim pokretnim krovom na svijetu.
Uglavnom, jedan automobil – tisuću verzija i svaka se predstavlja posebno. To se zove držanje medija u napetosti na Porscheov način.
Naravno, u cijeloj je priči namjerno izostavljen Porsche 911 Turbo, koji je također dobio hrpetinu medijskog prostora, a zatim je Porsche toj slavnoj varijaciji na temu 911-ice dodao i „S“ kao slovo. Tu naravno nastaje kaos, sante leda se još brže tope, a pčele diljem svijeta dogovaraju masovna samoubojstva, jer se 911 Turbo i Turbo S svijetu predstavljaju poput revolucije i pošasti istovremeno.
No s vremenom su se pčele smirile, sante leda su usporile topljenje, a mediji su se okrenuli dijelu auto-industrije koji s Porscheom nema nikakve veze, pa se po tom pitanju moralo nešto napraviti, kako bi 911 i dalje plijenio pozornost medija i u Porscheove salone navlačio kupce željne zabave, adrenalina i besplatnog usputnog seksa.
U toj maniri se upravo objelodanilo kako je Porsche za 911 Turbo i Turbo sa slovom viška razvio set aerodinamičkih dodataka uspomoć kojih bi vlasnici tako dorađenih 911-ica s umjetnim disanjem mogli uživati u čak 150 kilograma dodatnog pritiska prema cesti (ili stazi). Wow! Eto nove revolucije za 911 na pomolu, i to u obliku dodatnih sila koje su u stanju pritisnuti automobil na cestu kad se vlasniku divlja.
Sam set dodataka sastoji se od manje-više klasičnih dijelova poput spojlera, dodataka prednjem i stražnjem braniku, te pokojeg otvora koji od 911-ice radi automobil koji je spreman još jače prkositi zakonima fizike, no izuzev toga revolucije zapravo i nema. S druge strane, ono čega ima jest činjenica da uz ovaj set aerodinamičkih dodataka dolazi i dodatna atraktivnost, a u tom segmentu ovako dorađena 911-ica doista izgleda odlično.
Presedan cijeloj priči ovaj puta je i cijena, koja za razliku od dosadašnjih pokušaja reklamiranja takvih detalja nije skrivena u ladici djelatnica u odjelu financija, već je objelodanjena u sklopu iste najave. Dotična iznosi 5,355 eura za tvornički ugrađene i polakirane dijelove, odnosno ukoliko ste završili s besplatnim i usputnim seksualnim radnjama, te želite malo vremena provesti u garaži, cijena ovog seta dodataka iznosi 4,879 eura.
Nisam siguran, no prije nego netko od domaćih „poduzetnika“ postavi to pitanje, mislim da se radi o cijeni „za keš“ i da opcija na 24 rate bez kamata ne postoji, ma o kojoj kartici da se radilo. Uglavnom, toliko o tome.
Uživajte u pogledu na fotografije.