Porsche želi stati na kraj preprodavačima!
Nije tajna da su neki Porscheovi limitirani modeli posebno zapeli za oko preprodavačima koji u činjenici da je određena serija izrađena u ograničenom broju primjeraka vide priliku za laku zaradu. Porsche, međutim, želi promijeniti stvari.
Jedan od prvih modela koji odmah pada na pamet kada započnemo priču o takozvanim „car flipperima”, onima koji odaberu kupiti neki automobil jer su svi pokazatelji na strani činjenice da će istom po napuštanju salona cijena samo rasti, pa ga u skladu s tim čuvaju i potom proslijede dalje za daleko veću cifru, je naravno 911 R. Svojevrsni GT3 s ručnim mjenjačem gotovo je instantno postao jedan od boljih načina kako da bogati postanu još bogatiji, no plan im je u jednu ruku pokvario sam Porsche i pomalo neočekivano redizajnirani GT3 predstavio upravo s ručnim mjenjačem. To je uzrokovalo da R izvedba više nije toliko ekskluzivna po pitanju prijenosnog sustava pa su i cijene počele lagano padati na realnije brojke.
Za razliku od Ferrarija, Porsche u svemu tome vidi problem, barem ako je zaključiti na temelju riječi šefa GT divizije Andreasa Preuningera, koji je za Car and Driver rekao: „Osobno volim vidjeti da se naši automobili koriste. Zato ih izrađujemo. Jednostavno su predobri da bi samo stajali i skupljali prašinu.” Tim riječima Porsche je demonstrirao stav da entuzijaste još uvijek stavlja na prvo mjesto, potvrda čega je i činjenica da je izašao u susret onim kupcima koji su od GT3 modela tražili treću papučicu i više posla za desnu ruku.
Što to sve znači konkretno? Porsche tvrdi da jako dobro poznaje sve svoje kupce (to se prvenstveno odnosi na ekskluzivnije serije) i da će pomno pratiti što oni s njima rade. Ako utvrdi da su neki pojedinci samo prekupci i lovci na profit, momentalno će biti izbrisani s liste potencijalnih kupaca novih GT modela kod kojih obično potražnja premašuje ponudu.
Koliko je priča s preprodajom ekskluzivnih automobila otišla daleko pokazuje i ovaj oglas na eBayu za novi Dodge Challenger Demon, u kojem ne bi bilo ništa čudno da su klijenti uopće počeli dobivati svoje primjerke. Nisu. Ipak, netko ga već nudi za tri puta veću cijenu od one koju originalno traži proizvođač. Točnije, nudi svoje mjesto na listi.