Porsche razvio novu-staru rear-wheel steering tehnologiju
Jeste li ikada poželjeli da s bočnog parkirališta izađete bez imalo muke i uz minimalan okretajni luk? Ako jeste, savršeni auto za vas je Porsche 911 Carrera.
Naime, Porsche je implementirao tehnologiju zakretanja zadnjih kotača koja omogućuje, osim stabilnosti tijekom vožnje (zadnji kotači se zakreću u istom smjeru kao i prednji) i bolje manevriranje, manji okretni luk. Međutim, jeli Porsche otkrio toplu vodu? Još relativno davnih devedesetih godina Honda je predstavila ovu tehnologiju u svojem Prelude 4WS.
Međutim, Prelude je koristio ovu tehnologiju samo kao dodatak koji je omogućio smanjene okretajnog luka dok joj je Porsche dao sasvim novu dimenziju. Ova tehnologija je tipična za većinu kvalitetno napravljenih sportskih automobila, a radi na principu zakretanja kotača zadnje osovine pri manjim brzinama u suprotnom smjeru zakretanja prvih. Kako se brzina vožnje povećava, zadnji kotači se počinju zakretati u smjeru zakretanja prvih.
Cijeli sustav radi na principu sličnom 4Control koji je predstavljen u zadnjem Renault Megane-u GT.
Porsche ovu novu-staru tehnologiju objašnjava ovako.