Peugeot predstavio 308 Racing Cup
Peugeot 308 Racing Cup je najluđi i najradikalniji model u ponudi Peugeota, a baziran je na modelu 308 GTi koji potpisuje ogranak Peugeot Sport.
Ako na 308 GTi gledamo kao na verziju mršave 308-ice koja se dotjerala višemjesečnim tretmanom u teretani, onda je Racing Cup Edition onaj stadij u koji se ulazi uz pomoć steroida. Dizajn je radio tim iz Style Peugeota, a sudeći po izgledu trkaće 308-ice, čini se da su napravili dobar posao.
Ono što odmah upada u oči su lukovi kotača ispod kojih se sada nalaze oveći 18-inčni kotači, a da je cijela trkaća 308-ica dobila „mesa“ govori i činjenica da je sveukupna širina proširena na 1910 mm što je 106 mm više od “obične” verzije modela 308 GTi.
Dizajn stražnjeg spojlera inspiriran je WTCC normama, a oba branika su jedinstvena za 308 Racing Cup.
Peugeot 308 Race Cup je pogonjen istim 1.6-litarskim THP motorom kao i GTi, al uz jednu razliku: na raspolaganju je 38 KS više, što znači da Race Cup razvija ukupnu snagu od 308 KS, odnosno 226 KW. Treba istaknuti da je ovo tek prvi stage razvoja motora: mudre glave u Peugeot Sportu već su prešli granicu od 308 KS, tako da je moguće isporučiti još bolje performanse.
Trkaća verzija 308-ice dijeli mnoštvo sličnosti sa svojim uglađenijim sportskim bratom, ali postoje i neke stvari koje su posebno napravljene za korištenje na stazi. Prije svega tu su specifični dijelovi poput kočionih čeljusti sa šest klipova, no najbitnije je to što je Racing Cup, unatoč poboljšanoj formi i tonusu, izgubio na masi koja će biti ograničena na između 1000 i 1050 kg.
Dobra vijest je što će Racing Cup neće biti ograničen na natjecanja, sajmove i izložbe, nego će biti dostupan kupcima u cijelom svijetu od kraja iduće godine. Prije toga imate ga prilike vidjeti u Frankfurtu na IAA, a demonstracijska trka je predviđena za kraj listopada na stazi Paul Ricard u Francuskoj.