Par novosti iz Techarta
Techart je tvrtka koja uglavnom „unakazuje“ svakog Cayenna na kojeg nalete, no ovaj put su se, uz Cayenna, primili i Panamere. Ono što je nastalo izgleda više nego pristojno, usudio bih se čak reći i odlično.
Techart Cayenne naziva Magnum Sport te su ove godine izbacili „Edition 30“ čiji cilj je proslaviti tridesetu godišnjicu ove tvrtke. Ovakva izvedba će biti dostupna sa svakom izvedenicom Cayenna, no ona koja nas zanima je naravno ona najjača, a to je Turbo S koji umjesto „siromašnih“ 570 konjskih snaga razvija brutalnih 720ks. Nisu stali samo na motoru jer je unutrašnjost poprilično zanimljiva i na divno čudo relativno lijepa kombinacija kože, alcantare te mnogih karbonskih umetaka koje su vjerojatno trebali upotrijebiti na drugim mjestima pa bi masa možda i pala ispod 2200 kilograma. No, hajde na to čak možemo i zažmiriti i sve bi bilo u redu, ali ono što se dogodilo s vanjštinom ovog automobila može komotno ući u crnu kroniku. Nemojte me krivo shvatiti jer realno ni serijski Cayenne nije neki ljepotan, ali očito su mislili da će ga učiniti ljepšim ako uzmu inspiraciju i kombinacije prvog dijela Brzih i žestokih te Teksaškog masakra motornom pilom. Naravno da su morali dodati nepotrebno široki „body kit“, veliki zadnji difuzor, spojler(da, stvarno) i haubu koja izgleda kao da motor pokušava iskočiti kroz nju i otići u potragu za ljepšim domom. Cijena nije poznata, ali ako vam se ovo sviđa možete direktno kontaktirati Techart te doznati cijenu.
Puno ljepša strana ove priče je Panamera GrandGT. Agresivnost su većinom preuzeli od manjeg 911 GT3 te je moguće dobiti ovakav izgled eksterijera s bilo kojom Panamerom iako vas lijepo molimo da to baš ne radite sa običnim šesterocilindričnim dieselom jer izgleda jednostavno prebrutalno za neki običan motor. Prednji dio je proširen za 50mm, a zadnji za čak 80mm. Povećani su otvori za zrak na prednjem braniku te sada omogućuju bolji protok zraka za intercoolere. Poklopac motora je od karbonskih vlakana što i ne utječe pretjerano na performanse u automobilu ovakvih proporcija, ali očito nekoga veseli. Kotači su promjera monstruoznih 22 inča, a dodan je i fiksni spojler te ogromni difuzor. Interijer može biti uređen po željama kupca, a u ovom slučaju su to bili ovi narančasti dijelovi. Nadam se da će se ljudi iz Techarta više držati Panamere jer im je očito leži puno bolje od Cayenna.