Pagani Huayra BC – sa strašću iz Italije
Udobno se smjestite, pripremite grickalice i prepustite se jer donosimo priču o remek dijelu iz Italije prepunom strasti, elegancije, luksuza … jednostavno to je Pagani Huayra BC.
Italija, zemlja prepuna povijesnih znamenitosti, dobrih vina i automobila konstruiranih strašću i genijalnosti. Bez lažne skromnosti, upravo tako se može opisati Pagani Huayra BC. Predstavljen u Ženevi prošle godine, cijenom od gotovo 2.7 milijuna eura može se svrstati u sam vrh najluksuznijih automobila, naravno ako se izuzme Rolls Royce o kojem smo nedavno pisali, a koji je svijet za sebe.
Pagani mu je dao ime po inicijalima jednog od njegovih prvih kupaca, Benny Caiola, koji je ujedno bio i strastveni kolekcionar Ferraria. Pošto nije rijedak slučaj da Pagani daje, odnosno posvećuje svoje modele tvrtki važnim osobama, nije trebalo puno razmišljati kako će se zvati posebna inačica ovog, već dokazanog, hiperautomobila.
Unatoč tome što su se proizvođači iz Njemačke pokazali kao jedni od onih koji ništa ne prepuštaju slučaju i sve dobrano razrađuju u detalje, Pagani ih je ovog puta nadmašio. Naime, svaki dio karoserije prošao je kroz detaljne testove aerodinamike, a činjenica da se svaki od aluminijskih naplataka izrađuje čak pet dana govori za sebe. Ako se samo prisjetimo stare ekipe legendarnog TopGear-a, baš je Huayra bila ta koja je zasjela na vrh njihove poduže liste super-automobila uz novi rekord staze.
Bez lažne skromnosti, ako postoji erotika u autoindustriji onda se ova posebna Huayra BC može svrstati u jedan od onih modela čije se slike nalaze na zidu svake automehaničarske radionice. Što je čini tako atraktivnom? Ako se izuzme karoserija koja je prepuna karbonskih vlakana, a što je rezultiralo perolakom masom od samo 1.218 kilograma, Huayra BC se može okarakterizirati kao jedan od najagresivnije dizajniranih automobila ovog segmenta ali i ove marke. Kao temelj poslužio je dizajn legendarne Zonde koji je upotpunjen masivnim stražnjim krilom, novim difuzorom i aluminijskim naplatcima koji su, u odnosu na prošlu generaciju, nešto veći ali i lakši.
Kad je u pitanju interijer vidljivi su tragovi „obične“ verzije koji su doduše nešto modificirani, a što je rezultiralo, malo je reći, atraktivnim izgledom. Uz to, Pagani je izradio i neke nove dodatke, a sve je upotpunjeno karbonskim vlaknima i više nego udobnim sjedalima. Čitav interijer ima Alcantara presvlake, a upotrijebljene boje bit će mamac koji će privući pogled. Klasična, mehanička, ručna kočnica zamijenjena je elektroničkom, a sve zajedno izgleda kao pravo remek djelo.
Kad je u pitanju pogonski agregat, Pagani je tu svetu dužnost dizajna i konstruiranja prepustio jednom od vodećih stručnjaka na tom području – AMG-u. Kao što je bilo i za očekivati, AMG je posao odradio savršeno. Biturbo V12 agregat zapremine 6.0 litre razvija respektabilnih 739 konjskih snaga pri 1.000 Nm okretnog momenta, a što omogućuje ubrzanje do stotke za oko 3.0 sekundi. Ako se usporedbi sa „običnom“ verzijom, Huayra BC snažnija je za 19 KS.
Međutim, neki od ponosnih vlasnika ovog i više nego luksuznog modela često imaju potrebu diferencirati se od drugih, odnosno personalizirati svoj primjerak pa nije rijedak slučaj da ovaj model iz Pagania poprimi još atraktivniji izgled. Jedan od takvih primjeraka, a kako donosi CarBuzz, ima karoseriju prepunu karbonskih vlakana crvene boje uz elegantne linije u boji talijanske zastave. Interijer je izmijenjen i upotpunjen tamnim tonovima uz dodatak crvene boje koja povećava dojam agresivnosti. Što reći osim uživajte u galeriji.