Nova Micra je pravo dizajnersko čudo
Nissan predstavlja petu generaciju svog uspješnog modela, Micra. Za razliku od svojih prethodnika, nova generacija donosi neke novine koje će vas natjerati da prilikom kupnje novog automobila u obzir uzmete i ovog Japanca.
Dizajnerski gledano, u usporedbi s prošlom generacijom, nova Micra izgleda revolucionarno i moramo priznati mnogo ljepše. Dimenzijama nešto niža, ali zato šira i duža, pruža zaista mnogo prostora u unutrašnjosti. Od prošle generacije, interijer se razlikuje po središnjoj konzoli koja ovog puta nije toliko „ispupčena“. Osim toga, komandna tabla je doživjela drastični redizajn koji ju je učinio ljepšom, modernijom i preglednijom. Što se pak tiče upravljača, Nissan je redizajnirao i njega pa su tako komande na njemu bolje i logičnije posložene. Izbor boja interijera neke će očarati, druge razočarati ali generalno gledano unutrašnjost je zaista dobro izvedena za auto ovog cjenovnog ranga.
Eksterijer je isto tako doživio brojne preinake. Nova Micra izgleda mišičavo i sportski. Farovi su ovog puta nešto širi dok su svijetla za maglu uvučena u prednji kraj. Retrovizori su u novoj generaciji smješteni nešto niže za razliku od prošle. Ostakljene površine su ovog puta veće što povećava preglednost i smanjuje mrtve kutove. Ono toga, još valja primijetiti je i manji poklopac otvora za gorivo koji se smjestio točno ispod zadnjeg lijevog svijetla. Nissan je očito odlučio proučiti najbolja dizajnerska rješenja automobila ove kategorije i novu Mircu oplemeniti najboljim što dizajn nudi.
Što se tiče pogonskih agregata, Nissan nije još otkrio sve detalje. Prema dostupnim informacijama, Micra će debitirati benzinskim motorom zapremnine 0,9 litara, odnosno dizelskim zapremnine 1,5 litara. Oba motora će razvijati 90 konjskih snaga što je sasvim solidno. Istini za volju, od ovakvih motora se ne može očekivati previše ali za gradsku vožnju vam ionako ne treba neka spektakularna snaga. Međutim, unatoč maloj snazi Nissan se odlučio na ugradnju nekih sustava koje smo navikli gledati kod nešto jačih izvedbi motora. Svaki će motor imati sustav aktivne kontrole vožnje, odnosno aktivne kontrole putanje. Za usporedbu, navedeni sustavi su sada dostupni samo u modelu Qashqai i X-Trail. Osim toga, Nissan vam jamči bolju upravljivost i precizniji mjenjač. Prvi testovi će pokazati kako to izgleda u praksi i jeli doista tako.
Cijena? Nissan još nije službeno objavio cijenu ali za očekivati je kako nova Micra neće biti skuplja od svoje glavne konkurencije, Hodne Jazz i Ford Fieste. Na kraju cijele priče, nova Micra ostavlja dojam odlično dizajniranog mališana kojim ćete moći bez ikakvih problema manevrirati uskim gradskim ulicama, a koji sa svojih 90 konjskih snaga nikako neće biti dosadan.