Mini predstavlja novu JCW Challenge ediciju
Mini je najavio novu i poboljšanu limitiranu ediciju John Cooper Works (JCW), što bi vas moglo razveseliti ako živite u Velikoj Britaniji i imate 32 tisuće funti viška. Koliko limitiranu i po čemu točno posebnu?
Još intenzivnija Challenge verzija JCW Mini auta namijenjena je za britansko tržište i to u 100 primjeraka, a sve inspirirano trkaćom Mini izvedbom. Za sve one kojima bazna verzija nije dovoljno brutalna. Svijet ga upoznaje na Goodwood festivalu brzine koji se odvija od 23. do 26. lipnja ove godine.
Trkaće nasljeđe seže još od svojih temelja u 60-tim godinama prošlog stoljeća kada je legenda John Cooper upetljao svoje prste u transformiranje skromnog tradicionalnog Mini auta. Nastanak pravog malog demona relija njegovo je maslo. I danas su učinjene neke preinake da bi se Mini na trkaćoj stazi osjećao kao kod kuće.
Cijela ova priča oko Challenge verzije je, kažu, započela entuzijazmom manje skupine ljudi kojima je zamisao bila vozilo rođeno za stazu, ali i sa savršenim cestovnim manirima. Ideja je dobivena izvan radnog vremena zaposlenika dok djelo na kraju nije dobro istestirano na otočkim stazama.
Novi Mini John Cooper Works ima u sebi 2.0 litreni turbo motor s 228 konjskih snaga i 320 Nm te 6-stupanjski ručni mjenjač. Dakle, ista priča kao kod standardne verzije. Međutim, vozna poboljšanja su učinjena nadogradnjom šasije, guma i kočnica. Mini je morao i „smršavjeti“ za bolje performanse pa sada dolazi s 15 kg lakšom karoserijom. Za bolje držanje podloge su odgovorne specijalne (skupe) gume Michelin Pilot Sport Cup 2 u kombinaciji s prednjim diferencijalom ograničenog proklizavanja. Sve za stazu.
Kad smo kod guma, tu su i velike 17-inčne felge koje također štede masu, a za njih su stavljeni i dodatno izvučeni blatobrani. Sprijeda su veći otvori za zrak pa je hlađenje motora bolje. Naglašenije je, zatim, stražnje krilo na stražnjem dijelu, a tu si i brojni aerodinamički dodatci te karbonski izrađeni elementi od karbonskih vlakana, poput maske hladnjaka ili kućišta retrovizora.
Ispušni sustav nakon nekih izmjena ima prodornije „vokalne“ sposobnosti. Ni ovjes nije zaboravljen pa ova Challenge verzija dolazi s tvrđim oprugama, Quaife blokadom diferencijala te prednjim diskovima s 330 milimetarskim promjerom s Brembo kočionim kliještima. 6,3 sekunde mu je potrebno da ubrza do 100 km/h, a postiže maksimalnih 246 km/h brzine, što je više nego pristojno za malog sportaša.
Što se unutrašnjosti tiče, ističu se koža i karbon od materijala, ali i piano crni lak. Krova u kontrastnoj boji ovaj put nema, no taj je zaštitni znak ionako služio da se u prošlom stoljeću istakne među mnoštvom na stazi. Zato se svako malo ističe pokoji JCW amblem.
Bacite oko i na, efektniji od slika, slideshow prikaz u sljedećem videu. Znate da želite.