Maserati predstavlja slavljenički GranTurismo Sport
Italija, zemlja poznata po dobrom vinu i još boljim automobilima. Jedan od najpoznatijih talijanskih proizvođača automobila, Maserati, odlučio je obilježiti dugu tradiciju postojanja jednog od bezvremenskih modela.
Iako su neki od talijanskih proizvođača česta meta opće sprdnje, tvrdnje da talijanski proizvođači ne znaju proizvesti dobar automobil daleko su od istine. Dokaz tome je Maserati i njegov snagator GranTurismo koji bi se mogao svrstati u grupu bezvremenskih modela koji su aktualni bez obzira na godine. Predstavljen na sajmu u Ženevi 2007. godine, GranTurismo bacio je rukavicu svojim konkurentima i bio često povezivan s Ferrarijem 599 GTB Fiorano, a sada slavi deset godina službenog postojanja.
Kako bi obilježio obljetnicu, Maserati je pripremio, kako je to praksa kod svih proizvođača, posebnu verziju GranTurisma. Međutim, ne slavi se samo postojanje spomenutog modela već i jedna od prvih uspješnica ovog proizvođača, Maserati 3500 GT. Informacije radi, srce 3500 GT bio je 3.5 litreni šestcilindraš koji je razvijao 217 konjskih snaga. Ono što je obilježilo i ostavilo upečatljiv dojam u povijesti su i neke inovacije koje su javnosti predstavljene po prvi puta u 3500 GT.
Vratimo se u sadašnjost. Broj slavljeničkih modela koji će biti proizvedeni u čast dviju legendi ograničen je na samo 400 komada. Maserati obiluje hrpom dijelova izrađenih od karbonskih vlakana počevši od bočnih ogledala pa do poklopca motora. Atraktivnost je dodatno povećana 20 inčnim naplatcima koji dolaze u crnoj boji. S druge strane, interijerom prevladava Poltrona Frau koža u četiri nijanse boje.
Ispod poklopca motora nalazi se 4.7 litreni V8 pogonski agregat koji razvija sasvim solidnih 460 konjskih snaga, a koji je uparen sa šestbrzinskim sekvencijalnim, odnosno automatskim mjenjačem. Motor do stotke sprinta za 4.7 sekundi uz maksimalnu brzinu od 300 km/h. Maserati za sada nije otkrivao cijenu svojeg novog kolekcionarskog modela.