Lamborghini Ad Personam Studio
Ako ćete u skorašnje vrijeme kupovati novi Lamborghini donosimo jednu dobru vijest za vas. Ukoliko niste zadovoljni time što ćete voziti jedan od najbržih automobila jednog od najpoznatijih proizvođača moći povećati svoje zadovoljstvo te ga dodatno personalizirati.
Kako bi se diferencirali od svoje konkurencije proizvođači automobila često uvode neke inovativne metode u svoje poslovanje s ciljem da privuku što je više moguće novih kupaca. Već dugo vremena Mini nudi različite zanimljive dodatke kojima možete uljepšati svojeg novog limenog ljubimca. Kako ne bi zaostao za drugima, talijanski proizvođač automobila uvodi novi Ad Personam Studio.
Kako bi doživljaj kupnje novog Lamborghinia bio još bolji i ostao zauvijek u sjećanju, prije no što personalizirate svoj auto moći ćete proći kroz čitavu tvornicu i vidjeti na koje sve načine možete personalizirati svoj novi auto. Moći čete uživati u atmosferi i radnom okružju zaposlenika koji rade u novom Ad Personam Studiu gdje će ujedno moći i izabrati boju, materijale, sjedala i naplatke. Međutim, kako stvar ne bi prepustili slučajnosti, Lamborghini se pobrinuo i za vas izradio digitalnu simulaciju vašeg personaliziranog modela.
Novootvoreni studio omogućuje personalizaciju samo modela Huracán i Aventador. Ovakvim strateškim potezom ne samo da se povećava briga za kupca već se njeguje i imidž samog Lamborghinia, tako stoji u priopćenju. Međutim, sam Ad Personam program nije novost za ovog talijanskog proizvođača. Ideja za pokretanje studija pokrenuta je još relativno davne 2006. godine. 2013. godine sama ideja je unaprijeđena, a kupcima je ponuđeno čak 50 novih boja kojima su mogli ukrasiti svoj Lamborghini. Osim povećanja boja, povećao se i broj mogućih kombinacija i materijala koji su mogli biti upotrijebljeni te je ponuđeno više različitih presvlaka koje su izrađene od najfinije kože.
Međutim, nešto čime se Lamborghini posebno ponosi jest inovativna karbonska vlakna koja je moguće postaviti na krov, neke dijelove eksterijera, odnosno interijera. U prvoj polovini ove godine čak 50% svih prodanih primjeraka prošlo je kroz Ad Personam studio što je trostruko povećanje u odnosu na prošlih nekoliko godina. Kako bi se stekao dojam o brojkama treba spomenuti da je do 6. mjeseca ove godine Lamborghini prodao gotovo 2.000 primjeraka svojih modela. Donosimo video novog Ad Personam Studia