Koenigsegg i Rimac predstavili najsnažniju serijsku jurilicu na svijetu – Koenigsegg Regera
Koenigsegg Regera – 1.500 KS u kombinaciji ICE (motor sa unutarnjim izgaranjem) + Rimčev E (električni motor), izlazne snage, 2000 Nm okretnog momenta, ubrzanjem od 0-400 km/h ispod 20 sekundi, a samo 88 kg dodatne težine u usporedbi s pogonskim sklopom i DTC mjenjačem sa 7 brzina. Regera će biti ručno izrađen u 80 primjeraka u Koenigsegg-u, u nedavno nadograđenom i obnovljenom proizvodnom pogonu.
Koenigsegg je ovog puta izradio još radikalniji koncept, zvan Koenigsegg Direct Drive Transmission ili KDD- poboljšava učinkovitost kombinirajući prednosti električnog pogonskog sustava s Koenigsegg najsuvremenijim motorima, a time iz jednadžbe uklanjaju tradicionalan mjenjač.
Koenigsegg KDD sustav, kojeg je izumitelj Christian von Koenigsegg izradio kako bi koristio snagu elektromotora i inovativnog sustava povezivanja, a sve u cilju zamjene klasičnog mjenjača koje smo do sad viđali u automobilima. Iskorištava karakteristike elektromotora i benzinskog motora. Osim toga, ova konfiguracija omogućuje Vectoring moment, odnosno regenerativno kočenje (KERS), prilikom čega se puni baterija i postiže 50 km/h bez ikakvih emisija sa punim električnim pogonom.
Rimčeva baterija i ostale komponente u mogućnosti su isporučiti 500 kW snage i apsorbirati 150 kW za vrijeme regenerativnog kočenja. Standardna baterija bi težila više od pola tone, što nije bilo prihvatljivo za projekt, pa su u Rimcu osmislili potpuno novi sustav koji ispunjava radikalne zahtjeve Koenigsegg-a. Sustav sada teži 115 kg i zauzima samo 67 litara volumena u središtu vozila.