Karim Habib napustio BMW kako bi se pridružio Infinitiju
Početkom ove godine prenijeli smo vijest kako je šef dizajnerskog odjela BMW-a odlučio napustiti tvrtku i svoje umijeće oblikovanja automobila ponuditi nekom drugom. A sada znamo i koji će se to proizvođač okoristiti njegovim talentom.
Riječ je o Infinitiju, luksuznoj Nissanovoj podmarki čiji su automobili kroz godine, gledajući kroz prizmu dizajna, poprilično evoluirali i nakon dugog perioda obitavanja u prilično nezanimljivoj sferi ipak donekle razvili svoj stil koji je sada prepoznatljiv u nekoj mjeri, iako prepoznatljiv ne znači nužno na dobar način. Niti na loš. S obzirom na to da je Infiniti kao marka još uvijek relativno nov, Karim Habib dolazi u tvrtku u kojoj će imati značajno drugačiji posao nego što ga je odrađivao u BMW-u, budući da je ondje prilikom razvoja novih modela zasigurno nailazio na veći broj ograničavajućih faktora i morao je uzimati u obzir dizajnerski jezik razvijan godinama, drugim riječima morao je polagati račune tradiciji. Kod Infinitija tradicija nema jednaku vrijednost i novi šef odjela dizajna mogao bi imati nešto slobodnije ruke, dakle nešto što kreativni dizajneri itekako žele.
Međutim, kao što je u intervjuu za Automobile Mag ustvrdio, Karim Habib shvaća da dizajnerski posao nije slobodna umjetnost u užem smislu riječi i da je vrlo bitno uzeti u obzir povijest marke i njezinu osobnost, pa je prema tome glavni zadatak dizajnera te specifične vrijednosti branda iznijeti na površinu i izložiti ih jasno onome tko promatra automobil. Također, Habib je iskazao svoju ljubav prema hot-rod automobilima, iz čije slobodne interpretacije onoga što je cool crpi inspiraciju, a cijeni i talijanske automobile iz 1960-ih što je dokazao smjestivši jednu Alfa Romeo Giuliju Sprint GT iz 1964. godine u svoju garažu.
Može li Habibov talent konačno biti taj koji će od Nissanovog premium branda učiniti nešto što će zapaziti kupci koji su još uvijek u najvećoj mjeri okrenuti njemačkoj trojici, to ćemo vidjeti u dogledno vrijeme. Automobili kao što su prethodni BMW serije 7, aktualni Mercedes-Benz C-klase kao i novi Smart koje je Habib odradio s velikim uspjehom pokazuju da mu nije problem prilagoditi se različitim brandovima i spojiti njihovu tradiciju sa svojim unikatnim stilom.