Najčitaniji auto portal u hrvatskoj - 300.000 čitatelja mjesečno

POWERED BY 1KLIK.HR

Jost Capito dao je svijetu prvi Focus RS, sada radi za VW

Jost Capito dobio je vodeću ulogu u Volkswagenovoj R diviziji i to je dobra vijest. Naime, automobilski sport i visoke performanse čine okosnicu njegove kompletne karijere, koja je donedavno uključivala i angažman u Formuli 1!

Prvi Focus RS bio je prilično divlji automobil
Prvi Focus RS bio je prilično divlji automobil
foto: Ford

Nakon pet mjeseci zajedničke suradnje, početkom ove godine Jost Capito (58) napustio je radno mjesto generalnog izvršnog direktora u McLaren Racingu, gdje je bio na zadatku da ponovno formira pobjednički tim i vodi razvoj F1 bolida koji bi bio konkurentan. Samo ta crtica iz njegovog životopisa, koja zbog spleta nesretnih okolnosti uključuje tek par mjeseci, dijelom već opravdava Volkswagenovu odluku da upravo on vodi njihovu R diviziju okrenutu performansama i dizajnu, no dobrih je razloga zapravo bezbroj. Prije nego što je sklopio sporazum s McLarenom, Capito je već radio u Volkswagenu i to od 2012. godine kao direktor Motorsport odjela s velikim uspjehom. Naime, 2013., 2014. i 2015. godine zajedno s ostatkom tima odveo je Volkswagen do prve pozicije u FIA-inom Svjetskom reli prvenstvu.

No, nisu to bili jedini WRC naslovi za koje je Capito dijelom bio zaslužan, budući da je 2006. i 2007. godine isto ostvario pod kapom Forda. Ondje je ostao raditi puno desetljeće, pri čemu je nadgledao razvoj prve generacije Ford Focusa RS, divljeg sportskog kompakta koji je poslužio kao baza za WRC automobil. Fiesta ST, SVT Raptor i Shelby GT500 još su neki od modela koji su bili razvijeni pod njegovom palicom, a primijetite da se redom radi o automobilima koji su miljenici automobilskih entuzijasta i pratećih medija.

Od 2009. godine pa do sada R diviziju vodio je Ulrich Richter, a vrijeme će pokazati u kojem će ju smjeru odvesti čovjek kojemu su automobilski sport i ganjanje pobjedničkih postolja na svjetski poznatim natjecanjima nedvojbeno u krvi.

Čeka li R diviziju još uzbudljivija budućnost?
Čeka li R diviziju još uzbudljivija budućnost?
foto: Volkswagen