Hoće li Honda slaviti 70. rođendan na poseban način?
2018. godine, kad Honda slavi okruglih 70 ljeta, bi tržište trebali upriličiti nasljednikom svog modela s kojim je slavila pola stoljeća. S2000 roadster, dakako.
Japanski proizvođač očito voli simetriju, bar se tako daje naslutiti kad se promotri da je već simptomatično ovakvo slavlje okruglih Honda rođendana. 1998. su, prisjetimo se, prvi put pokazali svoj S2000 model. Taj dobro poznati S2000 je, kao što znamo, pravi sportski dvosjed. Ujedno graciozan i mišićav, pod uvjetom da su vam zanosni dvosjedi dragi, jasno.
U Car and Driver su procurili insajderski podatci da se ne sprema samo novi auto, nego i motocikl za tu priliku. Potonji će bacati najviše na RC213V-S, a za auto se trača da će dimenzijski podsjećati na Mazdu MX-5 Miatu, no ipak s više snage pod haubom. Živi bili pa vidjeli.
Rad na nasljedniku modela NSX bi trebalo nakratko zaboraviti, jer su sve oči i planovi izgleda usmjereni na ovog malog snagatora. Novo roadster dijete Honde bi trebalo imati pogon na zadnje kotače, a ispod cijelog tog ruha bi se trebao skrivati četverocilindarski 2.0 turbobenzinac (dragi Civiče Type R, ako ovo čitaš – pozdrav), ali i 1.5 verziju. Sad, to u kombinaciji s malo mase, ne više od tonu i tristotinjak kilograma, bi valjda trebalo biti neko jamstvo za dobra vozna svojstva ovog Honda čeda, zar ne? Najjaču verziju bi, navodno, trebao pogoniti hibridni pogonski sklop na sva četiri kotača. Kompanija je, na neki način, ponudila to sve u obliku zbrajanja dva i dva kad je otkrila Acura Precision koncept u Detroitu.
Vidjevši njušku ovog plana od auta nisam baš pala u nesvijest od uzbuđenja i ljepote, no ukusi, je li. Dok mi ovdje nonšalantno pričamo dio razvojnog osoblja već radi na autu u američkom pogonu, u Marysvilleu države Ohiu. Vjerojatno kao za i novi NSX, koji će biti rađen poslije ovog ili za vrijeme, tko zna. Podsjetimo da je sve ovo neslužbeno, ali dovoljno indicija je tu.