Clio RS 200 EDC i nekoliko novosti
Dolaskom ljeta proizvođači automobila su se odlučili osvježiti svoje modele i ponuditi nešto novo. Već dobro poznati Clio RS koji nas je oduševljavao svojim performansama, konjicom ispod poklopca motora i dizajnom doživio je osvježenje koje donosi i neke novosti.
Ako ste ljubitelj automobila proizvođača iz Francuske, a posebno Renaultovih, slijedi poslastica za vas. Renault se odlučio na redizajn već ionako dobrog Clia RS te ga učiniti još boljim. Model kojeg vam predstavljamo je nešto relativno novo što je bacilo rukavicu konkurenciji, a samom Cliu omogućilo da se uvelike odmakne od svojih predaka.
Četvrta generacija Clia dolazi sa 1.6 litrenim motorom koji razvija 197, odnosno 117 konjskih snaga. Motor je ovog puta uparen sa šestbrzinskim EDC mjenjačem s dvije spojke. Možda će neki reći kako ovo nije bilo potrebno za ovu klasu automobila, međutim to je omogućio ugradnju sustava „Launch Control“. Osim toga, neki tvrde da je ovo logični nastavak razvoja modela koji se dugo očekivao. Sam mjenjač radi u nekoliko načina rada, a glavna razlika je u vremenu koje je potrebno da se promjene brzine, doduše radi se o milisekundama, a pošto Clio nije formula jeli ovakav mjenjač potreban ili ne, prosudite sami. Sve navedeno vam omogućuje da do stotke jurnete za 6.7 sekundi s ograničenjem maksimalne brzine od 235 km/h.
Kako bi već ionako sportski Clio izgledao još više sportski Renault se odlučio sniziti ga za nekoliko milimetara na prednjem, odnosno stražnjem kraju. Cijeli Clio, ovog puta, obiluje različitim detaljima koji mu omogućuju da vrlo lako upadne u oko čak i onima koji baš i nisu očarani francuskim automobilima. Prednji dio redizajniranog Clia donosi nezaobilazna LED svjetla i novi branik s usisom za zrak. Tu je i novi ispušni sustav razvijen u suradnji s kompanijom Akrapovič.
S druge strane unutrašnjost donosi vrlo atraktivan dizajn i sjedala koja su u potpunosti prilagođena vozaču. Treba spomenuti i sportske kožne presvlake i tonirana stakla. Kako Renault kaže, Clio se posebno ponosi inovativnim sustavom koji omogućuje paljenje svjetala kada razina vanjske svjetlosti padne ispod zadane granice. Nadalje Clio donosi prtljažnik od 300 litara, uobičajene pretince u unutrašnjosti te multimedijski sustav Renault R-Link Evolution. Na središnjoj konzoli u unutrašnjosti nalazi se relativno veliki 7inčni zaslon osjetljiv na dodir.
Na kraju svega, treba spomenuti i 16, odnosno 17inčne aluminijske naplatke koji će upotpuniti redizajnirani Clio. Cijene? Cijena početnog modela iznosi oko 180.000 kuna što se naravno penje kako se penje i razina opreme koju želite imati. Sve u svemu Clio je i ovog puta dokazao da je s razlogom gradski mališan koji će mnoge ostaviti bez daha svojim ubrzanjem i sportskim izgledom.