Automobili.hr
Automobili.hr
1klik logo
  • Home
  • Vijesti
  • Retro
  • Tuning
  • Najčitanije
  • Oglasnik
Piše Niko Poznat 08.09.2023

Bilo vam je dobro u Yugi? Za kupnju Fiata Tipa trebalo vam je 97 plaća!

Bilo vam je dobro u Yugi? Za Fiat Tipo trebalo vam je 97 plaća, za Renault 4 – 35, za Zastavu 101 – 38, a za Peglicu – 18… Za Yugo je valjalo raditi dvije i pol godine!

Renault 4
Foto: Designboom

Sjećate li se još koliko ste plaća morali izdvojiti ako ste htjeli kupiti auto u Jugoslaviji?

“Onda ga dobiješ, ali suvozačeva vrata se ne daju otvoriti i nemate se kome žaliti jer bi ti ga vratili, a ti bi opet čekao u redu i više od godinu dana.” Tješili smo se da Istočni Nijemci čekaju Wartburge i 17, a Trabante 11 godina!

A da, gorjeli su i cilindri brave, tako da se vrata prtljažnika mogu otvoriti bilo čime… novčićem, šravfenzigeromom, bilo čime, samo okretanjem brave 🙂

Dobra stara vremena…

Ovih dana Redditom kruži tablica u kojoj je za svaki automobil zabilježeno kolike bi se jugoslavenske plaće mogle smisliti. Iz komentara je jasno da je lista nastala negdje nakon 1987. godine, odnosno u vrijeme kada je Jugoslaviju mučila visoka inflacija. Vrijedi napomenuti i da su slovenske plaće tada bile debelo iznad jugoslavenskog prosjeka, a tablicu je objavio jedan Hrvat.

Koliko smo v Yugi delal za avto?
byu/jenkor inSlovenia

Iz tablice vidimo da je najjeftinija bila zastava od 126 pGL koja je tražila 19 plaća. Slijedi ga slavni Jugo s 30 plaća, te ne tako domaća Škoda 120 L. Najskuplji su bili BMW 750 iL, vrijedan 912 plaća, te Mercedes-Benz 560 SEC, vrijedan čak 1231 plaću. još uvijek se sjećate svih ovih modela?

Biste li i danas vozili jedan?

Ovako je 1988. izgledao “bazni” Tipo.
Foto: Fiat

Izvor: Startnews.hr

Podijeli s frendovima!

Niko Poznat
Tajanstveni vanjski suradnik o kojem ne znamo ništa, samo nam ponekad pošalje tekst. Sumnjamo na to da mu ovo nije pravo ime. Tko se pobogu zove Niko?
Pročitaj moje druge članke

*Svi tekstovi odražavaju osobne stavove autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala.


Najčitanije

Piše: Matija Kovačić

SAVJETI: Kako ispravno mijenjati brzine – smijemo li, ili ne smijemo preskakati stupnjeve na mjenjaču?

Piše: Vanja Mirosavljević

Zbog ovih ljudi danas imamo treće stop svjetlo na automobilu!

Piše: Mislav Trusić

Neke od opasnosti koje nas čekaju s novom tehnologijom!

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Najluđi (moderni) konceptni automobili svih vremena – 7. dio

ADRIATIC Osiguranje

Najnovije vijesti

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Najluđi (moderni) konceptni automobili svih vremena – 8. dio

Piše: Niko Poznat

Istraživanje: Je li kupovina starijeg automobila rizičnija zbog mogućeg vraćanja kilometraže i oštećenja?

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Najluđi (moderni) konceptni automobili svih vremena – 6. dio

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Najluđi (moderni) konceptni automobili svih vremena – 5. dio

Piše: Niko Poznat

Otkrivamo: Zašto Hrvati voze najstarije automobile u Europi?

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Najluđi (moderni) konceptni automobili svih vremena – 4. dio


  • Oglašavanje
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Cookie policy
Automobili.hr © 2023. 4KA Media Group d.o.o. Sva prava pridržana