Alfa Romeo Giulia očarava i u baznom izdanju
Znam da ću zbog ove rečenice ispasti neprijateljem broj jedan i da će mnogi početi brusiti noževe, no svejedno ću reći da Alfa Romeo Giulia čak i u svojoj bazi dizajnom stostruko nadilazi sve što joj Audi, BMW, Mercedes i ostatak svite unutar klase mogu baciti u lice.
Tijekom posljednjih mjeseci smo se preko nekoliko puta raspisali o automobilu koji bi po tko zna koji puta potvrdio da je Alfa Romeo u stanju napraviti najljepšu limuzinu na svijetu.
Naravno da je riječ o Alfi koja je pod nazivom Giulia QV na scenu stupila poput neke nepoznate starlete, tj. iznenadno i kao senzacija koja svijetu svoje „atribute“ (jer automobil ipak nema sise) gura direktno u lice.
Uostalom, kako nazvati automobil koji je nakon godina i godina relativne bezličnosti odjednom donio predivan dizajn i poprilično visoke brojke u smislu motora i performansi?
E sad…kako je razrada cijele te novonastale fame koja je tvrtku Alfa Romeo vratila u medije ispala „tipično talijanskom“, te kako je izlazak na tržište za Giuliju QV iz nekih više ili manje bitnih razloga u fazi odgode, tako su unutar zidova tvrtke očito morali malčice ukrotiti svoj „cuore sportivo“ i smiriti strasti. Naravno da je s druge strane javnost ipak i dalje potrebno držati u napetosti i time Giuliju QV i dalje držati aktualnom, pa je stoga prije nekoliko dana svijetu predstavljena paleta onih „normalnijih“ izvedenica ovog predivnog automobila.
I znate što? Alfa Romeo Giulia i bez sufiksa QV izgleda fenomenalno.
Prema navodima iz Alfa Romea, za „običnu“ će Giuliju na raspolaganju biti pomalo čudan izbor motora u obje bitne domene, odnosno u benzinskoj i Diesel varijanti.
Od benzinskih motora u ponudi će se tako nuditi isključivo dvolitreni četverocilindraš čija će snaga varirati od 180 i 250, pa sve do 330 konjskih snaga, dok će onaj pogonjen fosiliziranim žabama imati 2,2 litre zapremine i tri opcije po pitanju snage, tj. 135, 180 i 210 konja.
Performanse za Giuliju u kombinaciji s bilo kojim od navedenih motora nisu ni približno navedene, no pretpostavka je da će se po tom pitanju Giulia savršeno uklopiti unutar konkurencije.
Vječni ljubitelj pulovera, tj. g. Sergio Marchionne početak proizvodnje najavljuje za 15. ožujka (odnosno jučer, ako ću biti precizan), pa je za pretpostaviti i da će se nadalje znati puno više nego sada.
Dizajnom će Giulia zadržati sve ono po čemu je već od prvih fotografija ispala jednim itekako lijepim i posebnim automobilom, što će pak sigurno razveseliti one koji bi u svom vlasništvu rado imali Alfu, ali im ne treba Ferrarijev motor i 500 konja.
S druge strane će Giulia svojom ljepotom razveseliti i one koji Alfu ne žele imati u svom vlasništvu, jer kumove već imaju, a auto-mehaničari im nisu najbolji prijatelji, no to je već jedna sasvim druga priča.
Stoga ne vidim pretjeranog smisla po tko zna koji puta reciklirati priču oko ovog automobila, pa ću u ovom momentu tekst završiti u revijalnom tonu, a za Audi, BMW, Mercedes-Benz, Peugeot, Lexus i sve one koji već jesu ili pak sa svojim modelima misle biti dio srednje klase savjetovao bih da tu i tamo pogledaju što im kolege Talijani rade.
Možda bi kao rezultatno stanje nakon tog pogleda izvan sivila vlastite egzistencije Nijemci i Francuzi mogli barem nakratko ugasiti svoje fotokopirne uređaje, a Koreanci, Japanci i ostatak svijeta automobila razmisliti još jednom prije nego kroz „senzacije“ unutar klase krenu nuditi pojedine modele na tržište. Možda bi tada u praksi naučili da usprkos svim atributima pojedinog automobila riječ „strast“ za mnoge od nas i dalje ima itekako veliku prednost, a to Talijani već desetljećima jako zorno pokazuju.