Alfa Romeo Giulia je srušila automobilistički Internet
Alfa Romeo Giulia je udarna vijest na svim automobilističkim portalima, a mi smo se ipak malo strpjeli da odahnemo i da se slegnu emocije
Ova razlika od nekoliko godina od kada je Alfa stala s proizvodnjom modela 159 pa sve do sada činila nam se kao vječnost i već smo se pitali hoće li Alfa uopće izbaciti automobil za odraslog čovjeka. I to ne da se samo dogodilo, nego je stvar kako se sve to dogodilo. Prvo, Alfa je u svijetu smartphonea, paparazza i svekolike prisutnosti Interneta uspjela Giuliju držati u mraku do samog trenutka predstavljanja modela. A onda kada su maknuli plašt s novog talijanskog sedana, činilo se više nikad ništa više neće biti isto. A možda i neće.
Top model dolazi u varijanti Quadrifoglio Verde (QV) što otkriva i amblem djeteline s četiri lista, a svaki Alfist ili priučeni alfist poput mene zna da taj amblem označava radost na sva četiri kotača, odnosno 4×4 pogon. No, ono najzanimljivije krije se ispod poklopca – Ferrarijev V6 motor koji razvija 510 KS. Kada god bi se Alfa i Ferrari na takav način sjetili svojih zajedničkih korijena nastalo bi nešto magično i prekrasno, a ni Alfa Romeo Giulia nije iznimka.
U ponudi će biti ručni 6-brzinski mjenjač i 8-brzinski sekvencijalni automatik.Gulia ima raspored mase 50/50 kao i Mazda MX-5, samo što je Miata u puno nižoj ligi.
No, automobil koji je u istoj ligi, koji se diči izbalansiranošću i koji je izravni suparnik Giuliji je BMW M3. M3 nije imao pravog konkurenta u posljednjih 25 godina u sveukupnom smislu što taj automobil predstavlja: performanse, brzina, luksuz. Mercedes C u AMG verziji se uvijek motao oko M3, ali činjenica je da je M3 kult koji nije imao pravog konkurenta. Do sad. Talijani su Giuliju provezli Nürburgringom, dakle benchmarkom kojeg prolaze svi Nijemci sa sportskim afinitetama, i ne samo benchmarkom, ti automobili su napravljeni za Nürburgring. Vrijeme Giulije na njemačkom terenu bilo je 7:43, što je punih 9 sekundi brže od BMW-a M4. Talijani su bacili rukavicu i sad nam ostaje da vidimo hoće li Bavarci ustupiti tron južnjacima. Sigurno ne bez borbe.
Još jedan zanimljivi detalj oko Giulije je i taj da se Alfa vraća na američko tržište, tako da sigurno Talijani igraju na veliko.
Za kraj, dizajn. Govoriti o dizajnu Alfe je kao govoriti o tome kako je lijepa Monica Bellucci. Totalno nepotrebno. Mislim da ću ovaj Alfin promo video gledati s vremena na vrijeme kao što gledam Malenu s vremena na vrijeme. Bellisima!














