Automobili.hr
Automobili.hr
1klik logo
  • Home
  • Vijesti
  • Retro
  • Tuning
  • Najčitanije
  • Oglasnik
Piše Ivan IGloo Gluhak 30.08.2012

Volkswagen Golf R – “R” kao Cabrio?

Mislili smo da će doživjeti sudbinu istu kao i Golf W12, no realnost je ipak drugačija od razmišljanja. No eto, moramo i mi jednom biti u krivu.

Dakle, iako predstavljen kao konceptna verzija i jedan od onih “specijalnih” modela koje će Volkswagen kao iznenađenje priušti na uvid svojim vjernim obožavateljima jednom godišnje na njihovom najvećem svjetskom skupu koji se već tradicionalno održava u Austriji, odnosno točnije u mjestu zvanom Wörthersee, nismo mislili da će uz GTi Cabrio i Golf R Cabriolet izaći iz konceptne faze i dobiti status serijskog automobila, no eto…bili smo u krivu sa pretpostavkama po tom pitanju, jer u Volkswagenu očito gaje optimizam prema najavljenom modelu i njegovoj prodaji.

Koliko nam je poznato, Golf R Cabrio bi trebao svoje premijerno prikazivanje odraditi u rujnu na salonu automobila u Parizu. Prodaja bi trebala početi do kraja godine i iako je cijena ovog modela još jedna velika nepoznanica, kako smo sa cijenama Golfa R u svom standardnom izdanju sa krovom više nego upoznati, mišljenja smo da nema teoretske šanse da R Cabriolet bude jeftiniji od 40-ak tisuća eura. E sad, puno ili ne, ovisi više o afinitetima i pripadnosti ovoj marki automobila, nego o realnosti, jer ako ćemo realno, za taj se novac može dobiti i automobil koji barem na papiru zvuči zabavnije od prednjeg pogona sa 2-litrenim turbo motorom u kombinaciji. Doduše, istini za volju, automobili sa 266 konjskih snaga (kao što je slučaj s Golfom R) i ne rastu na granama, a i imati hatchback-bazirani Cabrio koji je maksimalnom brzinom elektronički ograničen na 250 kilometara na sat također baš i nije praksa. No i opet se ipak čini malo previše novaca u omjeru uloženo-dobiveno.

Obzirom već i još nerođena djeca znaju kako Cabrioleti u pravilu uvijek ispadnu teži od svoje braće sa krovovima i ovdje je takav slučaj, no iz Volkswagena stiže informacija kako bi masa automobila trebala narasti za svega 30-ak kilograma, tako da performanse što se tiče ubrzanja i kočenja ostaju iste kao i sa “običnim” R-om, no ono što će se promijeniti jest nivo opremljenosti, jer za početak optika na Cabrio verziji dobiva nešto robusniji izričaj – pogotovo na prednjem braniku koji je za početak nešto “dublji”, te se u njemu nalaze integrirana i ultra-moderna LED-dnevna svjetla nalik onima na božićnom drvcu. Stražnji branik u pravilu ostaje isti sa dvije kromirane cijevi ispuha kao dodatnim detaljima, a s boka će najuočljiviji biti novi 19-inčni kotači posebno napravljeni baš za ovaj model (kao opcija).

Uglavnom, Golf R šeste generacije biti će u svakom slučaju atraktivan automobil sa jednim od najboljih motora koji se danas mogu kupiti, no iskreno se pitamo, vrijedi li doista jedan automobil po kojem se čak i cijela klasa često naziva od milja toliku količinu novaca (s time da i dalje postoje doplate)? Hm…za sad se nećemo izjašnjavati, no vidjet ćemo kad konačno izađe i dođe nam u ruke. Do tada više nećemo pretpostavljati ništa, kad smo već u startu bili u krivu.

Podijeli s frendovima!

Ivan IGloo Gluhak
Dizajner, fotograf, tekstopisac i ovisnik o svijetu automobila od svoje treće godine života. Ponekad ljut, ponekad tvrdoglav, ali uvijek bez dlake na jeziku.
Pročitaj moje druge članke

*Svi tekstovi odražavaju osobne stavove autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala.


Najčitanije

Piše: Matija Kovačić

SAVJETI: Kako ispravno mijenjati brzine – smijemo li, ili ne smijemo preskakati stupnjeve na mjenjaču?

Piše: Vanja Mirosavljević

Zbog ovih ljudi danas imamo treće stop svjetlo na automobilu!

Piše: Mislav Trusić

Neke od opasnosti koje nas čekaju s novom tehnologijom!

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Najluđi (moderni) konceptni automobili svih vremena – 7. dio

ADRIATIC Osiguranje

Najnovije vijesti

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Najluđi (moderni) konceptni automobili svih vremena – 8. dio

Piše: Niko Poznat

Istraživanje: Je li kupovina starijeg automobila rizičnija zbog mogućeg vraćanja kilometraže i oštećenja?

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Najluđi (moderni) konceptni automobili svih vremena – 6. dio

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Najluđi (moderni) konceptni automobili svih vremena – 5. dio

Piše: Niko Poznat

Otkrivamo: Zašto Hrvati voze najstarije automobile u Europi?

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Najluđi (moderni) konceptni automobili svih vremena – 4. dio


  • Oglašavanje
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Cookie policy
Automobili.hr © 2023. 4KA Media Group d.o.o. Sva prava pridržana