Ovako je Mercedes-Benz SL trebao izgledati otpočetka!
Iako njegovo ime sugerira da se radi o sportskom i laganom automobilu (SL stoji za Sport i Leicht), ne bi baš bili sasvim u pravu kada bi novi Mercedes-Benz SL opisali tim riječima. On je odavno postao luksuzna cestovna krstarica za dvoje kojoj nije mjesto na trkaćoj stazi već na suncem okupanim cestama Kalifornije. Nije ni čudo da je redizajnirani model predstavljen upravo na auto sajmu u Los Angelesu.
Imamo osjećaj da se ovdje ne radi o klasičnom peglanju bora koje je uobičajeno nakon što automobil nekoliko godina provede na tržištu, već o svojevrsnom priznanju iz Mercedesa da aktualna generacija modela SL nije bila najsjajnija zvijezda njemačke tvrtke, kada je riječ o izgledu. To se osobito odnosi na prednji dio oko kojeg je bilo najviše posla prilikom redizajniranja. Rezultat je više nego zadovoljavajući i definitivno se radi o poboljšanju, što je veliki uspjeh budući da nakon redizajna, kod kojeg se prednji dio automobila najčešće usklađuje s ostatkom game, automobili često izgledaju neskladno, odnosno prednji i stražnji dio im zajedno čine vizualni kupus. Ovdje to nije slučaj iako je stražnji dio izuzev blagih promjena na svjetlima ostao jednak. Još jedna novost su dvije boje – Brilliant Blue i Designo Selenite Grey Magno, kao i niz novih naplataka.
Budući da je Mercedes-Benz SL automobil koji se mora besprijekorno uklopiti u životni stil bogatog individualca koji traži sva moguća tehnološka dostignuća modernog svijeta, u ponudi je niz opreme kao što je Magic Sky Control (krovni prozor koji pritiskom na tipku instantno postaje nepropustan za svjetlost), potpuna integracija s pametnim telefonima i audio sustav Bang & Olufsen BeoSound s 12 zvučnika, dok se sklopivi tvrdi krov sada može podizati pri brzinama do 40 km/h, a plastični razdjelnik krova od ostatka prtljage sada je električan. Za sigurnost putnika brine niz pomagala kao što su automatsko kočenje, autonomni mod za vožnju autocestom, sustav za održavanje vozila u prometnoj traci, pomoć pri parkiranju i tako dalje.
Najveća novost ispod metalne vanjštine je mjenjač s devet stupnjeva, a dogodile su se i određene promjene u ponudi modela. Tako je SL400 sada postao SL450, a njegov je 3,0-litreni V6 motor s dva turbopunjača osnažen s 329 KS na 362 KS, što je rezultiralo poboljšanim vremenom za hvatanje stotke s 5,1 na 4,9 sekundi. 449 KS snažan 4,7-litreni V8 s dva turbopunjača u SL550 također je uparen s novim mjenjačem, no sami motor nije pretrpio promjene kao ni AMG modeli SL63 s 577 KS i SL65 sa 621 KS, čiji su 7-stupanjski Speedshift automatski mjenjači sada podešeni za brže prolaske kroz stupnjeve.