Ovako Indijci zamišljaju urbano vozilo za mlađe kupce – Mahindra KUV100
Indijski proizvođač automobila Mahindra nedavno je obznanio da je u zamjenu za 28 milijuna dolara postao vlasnik poznate i cijenjene talijanske dizajnerske kuće Pininfarina. Bez namjere da budemo zlobni, možda je to bila uistinu dobra odluka.
Nedugo nakon te kupnje Mahindra se pohvalila svojim novim predstavnikom u rastućoj klasi malih gradskih povišenih crossovera, kako god ih zovu u vašem selu. Nama, Europljanima s finim guzicama, vjerojatno neće promaknuti činjenica da ovaj automobil ne izgleda kao nešto što bismo sanjali noćima u nadi da će se pojaviti u našoj garaži. No, kako to niti neće biti opcija budući da je ovaj model namijenjen isključivo indijskom tržištu, naše mišljenje nije ni bitno. Na drugi pogled niti ne izgleda toliko loše, iz određenih kuteva mogao bi proći kao model bilo kojeg korejskog proizvođača, no ako je suditi prema fotografijama najveća su boljka premali kotači zbog kojih karoserija ostavlja dojam kao da je jako napuhana.
Oni Indijci koji se odluče na kupnju moći će uživati u Mahindrinom prvom benzinskom motoru koji će premijeru doživjeti upravo u ovom automobilu, a radi se o trocilindričnom motoru obujma 1,2 litre koji proizvodi 83 KS i 114 Nm. Huh! Za sve one koji se ne žele razbacivati tako velikom „konjažom“ tu je skromniji dizelski motor istog obujma sa 77 KS i većim okretnim momentom od 190 Nm. S cijenom od oko 46.000 kuna na domaćem će tržištu ciljati na mlađu publiku kojoj će se zasigurno svidjeti opcije Bluetooth povezivanja i infotainment sustav. Kako će se ovaj automobil nositi s nešto atraktivnijim i jeftinijim Renault Kwidom pokazat će vrijeme. Nije da nas je osobito briga.